Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Winnaar sessie met Frans - Bitsing - de Groot

In het februarinummer van Managementboek Magazine boden BiTS in Business en Managementboek een gratis coachingsessie met Frans de Groot aan degene met het spannendste, interessantste of leukste doel voor die sessie. Inmiddels is de inzending gesloten, en hebben we een selectie gemaakt.

Justin van Lopik | 6 maart 2015 | 1-2 minuten leestijd

1e prijs: persoonlijke coachingssessie door Frans de Groot

ACtronics – Karin Assink

Karin is verrast al 6 jaar bij een technisch bedrijf te werken, dat had ze niet verwacht. Ze is mede door de mensen gaan houden van dit bedrijf. Ze is gedreven en wil het beste voor het bedrijf. Door middel van de coachingsessie wil ze haar steentje bijdragen en helpen de organisatie zijn doelstellingen te laten behalen. We waarderen Karin haar loyaliteit en enthousiasme met de coachingsessie voor haar en het managementteam.

2e prijs: een plek bij het Bitsing-Praktijkseminar t.w.v. 495,-

Kloosterreizen – Erich Wünker

De reisbranche is volop in beweging, Erich schrijft dat de markt altijd al dynamisch is geweest maar dat ze zich nu weer in een nieuwe transitiefase bevinden. De onderneming moet klaargemaakt voor 2020 en als Schiphol dat lukt met Bitsing dan kan Kloosterreizen niet achterblijven. Erich is welkom op het Bitsing-Praktijkseminar op 7 april of 12 mei, een inspirerende manier om met de Bitsing-methode te leren werken.

3 prijs: de nr. 1 bestseller ‘Bitsing, Garanties voor Groei

TAST-TOE Poffertjes – Angelique Weusten – Van Kleef

Angelique wil de Franse poffertjes groot maken in Nederland en daarna in Australië om de Aussies stunned te laten zijn over de ambachtelijke poffertjes en de aanpak van de Dutchies. Zij krijgt van ons het boek 'Bitsing, Garanties voor Groei' waarin Frans de Groot in de rol van coach je als lezer in korte tijd meeneemt door het BITSER-model. Het doel daarvan is helder te krijgen waarop het plan zich moet focussen om het maximale effect te sorteren.

Over Justin van Lopik

Justin van Lopik is werkzaam bij Managementboek en hoofdredacteur van Managementboek Magazine, platform voor business professionals.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden