Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Recensie

Nooit Af

Een klaterende waterval, dit boek! Het beschrijft de verwezenlijking van de stroomversnelling waar onze maatschappij zich in bevindt en die alleen maar sneller zal gaan stromen zodra meer mensen zich bewust worden van dat hetgeen er ooit was nooit meer terug komt en dat wat straks komt, nooit af is.

Jeanine Dijkhuis | 31 maart 2016

Nooit af zet de tijdgeest op complete wijze neer. Het geeft een overzicht van de huidige economie én vult handelsdefinities als ‘schaarste’, ‘ruilen’ en ‘overdracht’ van bezit en kennis opnieuw in. Het opent de ogen van hen die opportunistisch zijn opgeleid tot manager in tijden van overvloed en die werkzaam zijn in een statische organisatie waar ze op naïeve wijze slechts de meute volgen. Een bloemlezing over de participatiemaatschappij, megatrends, de deeleconomie, sociaal kapitaal, het verdwijnen van de bureaucratie en de wijzigende rol van de overheid. Over samenwerkende zwermen en collectieve intelligentie. Filosofisch? Ja! Praktisch? Nee, niet echt. Een boek voor ondernemers, ontwikkelaars en voor marketeers die zelf blijven nadenken. Die openstaan voor wat komen gaat in plaats van te doen wat al eerder succesvol gedaan is. Omdat ook een onderneming nóóit af is. Auteurs Aslander & Witteveen zijn de Koot & Bie van deze tijd. Met dappere openbaringen over onze door winst geblindeerde maatschappij. Dit boek is de optelsom van een onnoemelijk aantal marketing-/managementboeken van de afgelopen jaren en ook van het komende jaar. Het is een toekomstig geschiedenisboek.

Over Jeanine Dijkhuis

Jeanine Dijkhuis is Register Marketeer met ruim 25 jaar ervaring. Zij is marketinggeneralist met een voorliefde voor resultaat- en mensgerichte marketingstrategie.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Boek bij dit artikel

Martijn Aslander, Erwin Witteveen
Nooit Af

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden