Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
41 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands140 blz.9789462201415 1e druk 26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #2046
Evergreen 764 dagen in de top 100
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.  Meer
27,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands192 blz.9789033495397 1e druk 6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen.  Meer
48,-
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands164 blz.9789089538840 1e druk 25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan.  Meer
41,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands216 blz.9789401490658 1e druk
Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren.  Meer
34,99
26,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
23% KORTING
gebondenNederlands159 blz.9789055943586 1e druk 18-12-2008
'Calimeromarketing' is een marketingboek dat speciaal is geschreven voor de Calimero's van het bedrijfsleven: de honderdduizenden kleine ondernemers, zzp'ers en freelancers die Nederland telt.  Meer
19,95
14,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
26% KORTING
e-bookNederlands82 blz.9789490903015 1e druk
In dit boek bundelt Rob van Nes relevante onderwerpen voor internationaliserende ondernemingen, schat bestaande publicaties op hun waarde, nuanceert en brengt keuzeopties aan.  Meer
24,50
Direct te downloaden
paperbackNederlands428 blz.9789058754240 4e druk 15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing.  Meer
74,95
51,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
31% KORTING
paperbackNederlands240 blz.9789492790422 1e druk 2-2-2023
Verkooppositie Positie #2232
Dit boek skipt alle blabla en geeft je een simpele formule om je bedrijf snel te laten groeien. Stop met willekeurige marketingacties en volg consequent een betrouwbaar plan.  Meer
24,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackEngels244 blz.9780273719953 1e druk 1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?  Meer
30,94
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
gebondenEngels289 blz.9780470827413 1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media.  Meer
39,08
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels224 blz.9781118964965 14-4-2015
We willen allemaal de juiste antwoorden en oplossingen voor zeer reële en dringende uitdagingen waarmee onze organisaties worden geconfronteerd.  Meer
36,26
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
61,50
24,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
60% KORTING
paperbackEngels213 blz.9780071373586 1e druk 13-12-2000
Een onderneming moet zich kunnen inleven in de wensen en problemen van de mogelijke klant. Daarbij gaat het niet alleen gaat om eigen plus- en minpunten, maar ook om die van de concurrent.  Meer
23,94
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
ingenaaidEngels232 blz.9780750684521 1e druk
Er is een steeds toenemende concurrentie tussen landen en steden. Het gaat hierbij om het aantrekken van infrastructuur, investeringen, toeristen en kapitaal.  Meer
71,27
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
gebondenEngels242 blz.9781118231937 2e druk
'Marketing in the Age of Google' is een boek over zoekmachinestrategie, geschreven door de ontwerpster van Googles portal voor site-eigenaars en webmasters.  Meer
23,56
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels395 blz.9780749464912 2e druk 3-9-2012
De 2e editie verkent de diversiteit van de betekenis van 'luxe' binnen de verschillende markten en de gevolgen van sociale netwerken en digitale ontwikkelingen op de strategie voor luxeproducten.  Meer
66,24
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen
paperbackEngels171 blz.9780749471484 1e druk 14-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
Merken, marketing en reclame staan onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie.  Meer
53,89
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen
ingenaaidEngels274 blz.9780749462949 3e druk 3-6-2011
Verkooppositie Positie #4797
Best practices over strategische verkoop. Alleen de technieken die zich in de praktijk hebben bewezen zijn in dit boek opgenomen.  Meer
59,18
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen
paperbackEngels210 blz.9780201407198 2e druk
In ontwapenend simpele maar uitdagende termen laten de auteurs u zien wat er nodig is om marktleider te worden en te blijven, in een steeds ingewikkelder wereld.  Meer
20,74
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels235 blz.9780471984573
Het bouwen van sterke en bekende merken is een effectieve manier om succes te behalen tegen gunstige kosten. In dit boek laat Torsten Nilson op heldere wijze zien hoe bekende ondernemingen erin zijn geslaagd merken van wereldfaam op te bouwen en hoe andere ondernemingen van deze ervaringen gebruik kunnen maken om zelf sterke merken op te bouwen.  Meer
58,84
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale