Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Strategic management of technology and innovation

International edition

Ingenaaid Engels 2008 9780071263290
Dit artikel is niet leverbaar.

Samenvatting

'Strategic management of technology and innovation' is nog steeds het eerste boek dat professoren raadplegen. Door de combinatie van de talenten en ervaring van Robert Burgelman, Steven Wheelwright en co-auteur Clay Christensen, is deze vierde editie tevens een succes door het bieden van de beste inhoud en verschillende nieuwe cases.

Specificaties

ISBN13:9780071263290
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:1246
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:5

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Clayton Christensen

Clayton Christensen is professor Business Administration aan Harvard Business School. Hij schreef meerdere wereldwijde bestsellers waaronder 'The Innovator's Dilemma' dat in de VS werd gekozen tot het beste managementboek van het jaar en door The Economist genoemd wordt als een van de zes belangrijkste boeken ooit geschreven.

Andere boeken door Clayton Christensen

Inhoudsopgave

Part 1: Introduction; Integrating technology and strategy: a general management perspective

1. Technological Innovation
2. Technological Innovation and Strategy

Part 2: Design and implementation of technology strategy: An evolutionary perspective

3. Technological Evolution
4. Industry Context
5. Organizational Context
6. Strategic Action

Part 3: Enactment of technology strategy-developing a firm's innovative capabilities

7. Internal and External Sources of Technology
8. Linking new technology and novel customer needs
9. Internal Corporate Venturing

Part 4: Enactment of technology strategy; Creating and implementing a product development strategy

10. New Product Development
11. Building Competences/Capabilities Through New Product Development

Part 5: Conclusion: Innovation Challenges in Established Firms

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Strategic management of technology and innovation