Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

The New Age of Innovation

Driving Cocreated Value Through Global Networks

Gebonden Engels 2008 9780071598286
Verkooppositie 1736897 dagen in de top 100
Dit product is niet meer leverbaar
34,99

Samenvatting

Van twee van de grootste managementdenkers van vandaag de dag is een nieuw boek verschenen. C.K. Prahalad en M.S. Krishnan leggen in 'The New Age of Innovation' de belangrijke ontbrekende schakel in het traject van strategie tot uitvoering bloot: het organisatorische vermogen opbouwen dat bedrijven in staat stelt doorlopende verandering en innovatie te bereiken en te behouden.

'The New Age of Innovation' onthult dat de sleutel tot het co-creëren van waarde en toekomstige groei van ieder bedrijf afhankelijk is van de toegang tot een mondiaal netwerk van bronnen om unieke klantervaringen tot stand te brengen. In dit belangrijke boek leggen Prahalad en Krishnan uit hoe deze overgang volbracht kan worden - waar IT en de managementarchitectuur het fundament van een bedrijf vormen.

In het nieuwe innovatietijdperk moeten managers hun organisatie helemaal omgooien. Processen, de techniek, rapportage, supplychain management en de sociale aspecten, alles wordt tegen het licht gehouden om een voorsprong te behalen op het terrein van innovatie.

Specificaties

ISBN13:9780071598286
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:278
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:1
Verschijningsdatum:1-6-2013

Expertrecensies (1)

Géza Laqueur | 14 februari 2011
In de (zakelijke) pers worden de successen van Apple, Google & Facebook bewierookt. Als toonbeelden van innovatie en vernieuwing steken deze organisaties hun concurrenten de loef af. Maar het moderne bedrijfsleven beperkt zich natuurlijk niet enkel tot consumentenelectronica, internetapplicaties en web 2.Lees verder

Lezersrecensies

4.2 van de 5
5 stemmen
2
2
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

nieuws
Co-creatie is meer dan een website inrichten
Walter van Hulst 3 juli 2009 ‘Ontwikkel een strategie voor co-creatie. Ga er mee aan de slag, experimenteer. Als je het niet doet, dan doen je klanten of gebruikers het zelf wel en dan verlies je de sturing.’ Die raad gaf Martijn Staal, consultant ICT bij TNO, tijdens een bijeenkomst op 24 juni over co-creatie op de High Tech Campus in Eindhoven.
nieuws
Co-creatie kan het maken
Bertrand Weegenaar 19 mei 2008 C.K.Prahalad is één van de grootste en meest gerespecteerder businessdenkers van dit moment. De laatste jaren heeft hij concepten als "core competences", "strategic intent" en "the fortune at the bottom of the pyramid" theoretisch onderbouwd. Veel bedrijven zijn groot mee geworden of een andere koers mee gaan varen. Nu is het tijd voor "co-creation".
Alle interviews en artikelen (2)

Over C.K. Prahalad

Coimbatore Krishnarao Prahalad (1941-2010), meestal C.K. Prahalad genoemd, was Distinguished Professor of Strategy aan de University of Michigan Business School. De London Times, de Financial Times, Business Week én de Thinkers50 hebben hem uitgeroepen tot de nummer één managementgoeroe ter wereld.

Andere boeken door C.K. Prahalad

Inhoudsopgave

1. Transformation of Business
2. Business Processes: The Enablers of Innovation
3. Analytics: Insights for Innovation
4. IT Matters: Technical Architecture for Innovation
5. Organizational Legacies: Impediments to Value Creation
6. Efficiency and Flexibility: Managing the Tension
7. Mobilizing Talent
8. An Agenda for Managers: Focus on the Essence of Innovation

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The New Age of Innovation