Lees verder
Coimbatore Krishnarao Prahalad (1941-2010), meestal C.K. Prahalad genoemd, was Distinguished Professor of Strategy aan de University of Michigan Business School.
Meer over de auteursThe New Age of Innovation
Driving Cocreated Value Through Global Networks
Gebonden Engels 2008 1e druk 9780071598286Samenvatting
Van twee van de grootste managementdenkers van vandaag de dag is een nieuw boek verschenen. C.K. Prahalad en M.S. Krishnan leggen in 'The New Age of Innovation' de belangrijke ontbrekende schakel in het traject van strategie tot uitvoering bloot: het organisatorische vermogen opbouwen dat bedrijven in staat stelt doorlopende verandering en innovatie te bereiken en te behouden.
'The New Age of Innovation' onthult dat de sleutel tot het co-creëren van waarde en toekomstige groei van ieder bedrijf afhankelijk is van de toegang tot een mondiaal netwerk van bronnen om unieke klantervaringen tot stand te brengen. In dit belangrijke boek leggen Prahalad en Krishnan uit hoe deze overgang volbracht kan worden - waar IT en de managementarchitectuur het fundament van een bedrijf vormen.
In het nieuwe innovatietijdperk moeten managers hun organisatie helemaal omgooien. Processen, de techniek, rapportage, supplychain management en de sociale aspecten, alles wordt tegen het licht gehouden om een voorsprong te behalen op het terrein van innovatie.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over C.K. Prahalad
Inhoudsopgave
2. Business Processes: The Enablers of Innovation
3. Analytics: Insights for Innovation
4. IT Matters: Technical Architecture for Innovation
5. Organizational Legacies: Impediments to Value Creation
6. Efficiency and Flexibility: Managing the Tension
7. Mobilizing Talent
8. An Agenda for Managers: Focus on the Essence of Innovation
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan