Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Fame & Fortune

How successful companies build winning reputations

Paperback Engels 2008 1e druk 9780137144419
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Bedrijven met een goede reputatie zijn beter in staat om klanten, investeerders en kwalitatief hoogstaande werknemers aan te trekken en zij zijn beter in staat crises te overleven die andere zwakkere firma's niet zouden overleven. 'Fame & Fortune' leert u hoe u de kwantitatieve reputatie van uw bedrijf kunt meten, de waarde van uw bedrijf kunt inschatten en systematisch de waarde van uw bedrijf kunt verhogen op de korte en de lange termijn.

Specificaties

ISBN13:9780137144419
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:304
Uitgever:Prentice Hall
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Fame & Fortune
Louis Thorig | 19 november 2013
Een goede reputatie krijg je niet vanzelf. We leven in een uitdagende tijd. Het vertrouwen in organisaties en bestuurders staat meer dan ooit onder druk.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Over Charles Fombrun

Charles J. Fombrun is emeritus-hoogleraar Management aan de Stern School of Business van de New York University en algemeen directeur van het Reputation Institute, een particuliere instelling die onderzoek doet naar bedrijfsreputaties. Hij is een veelgevraagd spreker op congressen en heeft managementprogramma's ontworpen en gedoceerd aan de columbia University. Hij is als consultant verbonden aan de Wharton School en de New York University. Hij is als consultant verbonden aan de Wharton School en de New York University en adviseert bedrijven over de hele wereld op het gebvied van reputatiemanagement en organisatorische veranderprocessen. Hij is ook medeoprichter van het tijdschrift 'Corporate Reputation Review'. Fombrun heeft meer dan honderd artikelen geschreven in vooraanstaande kranten. Hij is auteur van boeken als 'Leading Corporate Change', 'Reputation: Realizing Value from the Corporate Image', Strategic Human Resource Management' en 'The Advice Business: Essential Tools and Models for Management Consulting'.

Andere boeken door Charles Fombrun

Over Cees van Riel

Cees B.M. van Riel was hoogleraar Corporate Communications aan de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Hij publiceerde talrijke artikelen over bedrijfsidentiteit en branding en schreef eerder de boeken 'Handbook of Corporate Communication', 'Identity and Images' en 'Principles of Corporate Communications. Hij is tegenwoordig hoofdredacteur van 'Corporate Reputation Review', algemeen directeur van het 'Reputation Institute' en directeur-oprichter van het International Masters Program in Corporate Communications, een joint-venture van vijf leidende Europese bedrijfsopleidingen. Hij is ook lid van het Branding Steering Committee van ING Groep.

Andere boeken door Cees van Riel

Inhoudsopgave

Acknowledgements

Introduction

1. Why reputations matter
2. What are reputations worth?
3. Who's tops - and who's not?
4. From fame to fortune
5. The roots of fame
6. Be visible
7. Be distinctive
8. Be authentic.
9. Be transparent
10. Be consistent
11. Becoming a top company: the case of FedEx

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Fame & Fortune