Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Purple Cow

Transform Your Business by Being Remarkable

Paperback Engels 2005 1e druk 9780141016405
Voormalig top 100Totaal 15 dagen
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

U bent een paarse koe of niet. U bent opmerkelijk of onzichtbaar. Zeg het maar.

Wat hebben Apple, Starbucks, Dyson en Pret a Manger overeen? Hoe kunnen zij zo spectaculair groeien, terwijl anderen achterblijven? De P's die door marketeers gebruikt worden (prijs, promotie, publiciteit) werken niet meer. De gouden tijden van adverteren zijn voorbij. Het is tijd voor de nieuwe P: de paarse koe. 'Purple Cow' beschrijft iets fenomenaals, iets opwindends en kortweg ongelooflijks.

Seth Godin spoort u aan een paarse koe te verwerken in alles wat u maakt, alles wat u doet, om zo echt iets opvallends te creëren. Het is een manifest voor iedereen die producten en diensten wil helpen creëren die de moeite waard zijn voor marketing

Specificaties

ISBN13:9780141016405
Trefwoorden:marketing
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Uitgever:Penguin Books
Druk:1
Verschijningsdatum:27-1-2005
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Purple Cow
Bas van Vlierden | 16 juli 2010
Seth Godin's 'Purple Cow' staat al lange tijd hoog in de lijst bestverkochte sales- & marketingboeken van webwinkels. Godin's uitspraken op de achterkant van het boek ('the old ways of marketing are dead', 'your product will only survive in a crowded marketplace is you stop advertising and start innovating' en 'you need to be a purple cow') doen verwachten dat de Purple Cow de oplossing is voor veel problemen waar marketeers tegenwoordig mee worstelen. Benieuwd of dat werkelijk zo is?
Lees verder

Lezersrecensies

3.8 van de 5
4 stemmen
1
2
0
1
0

Interviews en artikelen (1)

nieuws
De voorjaarsworp (IV): marketing en duurzaamheid
Hans van der Klis 30 januari 2009 In dit vierde deel van de serie over de boeken die dit voorjaar verschijnen, richten we ons op de toekomst. De marketeers hebben hun hoop gevestigd op titels als Alle 13 goed of De 13 gouden wetten van recessiemarketing. De voorvechters van duurzaamheid zijn wat serieuzer en zinspelen op een noodzakelijke ommekeer. Een keuze uit de boeken die de komende maanden verschijnen op het gebied van marketing, innovatie en duurzaamheid.

Over Seth Godin

Seth Godin is de auteur van veel bekende bestsellers zoals Permission Marketing, Purple Cow en Tribes. Met zijn dagelijkse blog bereikt hij wereldwijd een miljoenenpubliek. Als initiatiefnemer van The Carbon Almanac Network heeft hij zich opgeworpen als een prominente voorvechter van maatregelen tegen klimaatverandering.

Andere boeken door Seth Godin

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Purple Cow