Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Conversation Manager

The Power of the Modern Consumer, the End of the Traditional Advertiser

Ingenaaid Engels 2012 9780749466596
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'The Conversation Manager' heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal.

Specificaties

ISBN13:9780749466596
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:212
Uitgever:Kogan Page
Druk:1
Verschijningsdatum:3-5-2012
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is een enthousiasteling op het gebied van klantbeleving! Zijn missie is om bedrijven te inspireren om meer klantgericht te worden. Steven gelooft in het combineren van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke benadering, het spelen van het lange spel en het nemen van sociale verantwoordelijkheid om keer op keer het hart en de zaken van klanten te winnen. Om zijn missie te bereiken, heeft hij 6 internationale bestsellers geschreven (>150.000 exemplaren verkocht); hij deelt nieuwe ideeën op zijn sociale kanalen (inclusief zijn YouTube-kanaal met meer dan 9 miljoen weergaven); hij geeft keynote-presentaties over de hele wereld (>1.500 keynotes in >45 landen) en zijn ideeën worden vaak gedeeld door media zoals Forbes, The Guardian, WARC. Steven vindt zijn inspiratie door bedrijven over de hele wereld te bezoeken. Hij is mede-oprichter van Nexxworks, een inspiratiebureau dat inspiratiereizen organiseert in alle uithoeken van de wereld om leidinggevenden te inspireren hun klantbeleving te verbeteren. Steven is ook een investeerder in bedrijven die gerelateerd zijn aan klantbeleving, zoals IO Digital en SparkX. Steven vult zijn ondernemersactiviteiten aan met zijn werk als parttime marketingprofessor aan de Vlerick Business School en als gastdocent aan de London Business School.

Andere boeken door Steven Van Belleghem

Inhoudsopgave

Foreword

1. The power of the modern consumer
2. The end of the traditional advertiser
3. The new framework
4. Your brand deserves a lever
5. Advertising becomes activating
6. Observe, facilitate and participate in conversations
7. The philosophy of the Conversation Manager
8. The Conversation Manager in practice
9. You just have 48 hours!

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Conversation Manager