Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Conversation Manager

The Power of the Modern Consumer, the End of the Traditional Advertiser

Ingenaaid Engels 2012 9780749466596
Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen

Samenvatting

'The Conversation Manager' heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal.

Specificaties

ISBN13:9780749466596
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:212
Uitgever:Kogan Page
Druk:1
Verschijningsdatum:3-5-2012
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is inspirator, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van 'De Conversation Manager' (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), 'De Conversation Company', 'When digital becomes human' en 'The offer you can't refuse'. Steven Van Belleghem is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland en verzorgt zowel keynotes alsmede workshops en business coaching sessies.

Andere boeken door Steven Van Belleghem

Inhoudsopgave

Foreword

1. The power of the modern consumer
2. The end of the traditional advertiser
3. The new framework
4. Your brand deserves a lever
5. Advertising becomes activating
6. Observe, facilitate and participate in conversations
7. The philosophy of the Conversation Manager
8. The Conversation Manager in practice
9. You just have 48 hours!

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Conversation Manager