
Lees verder
Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Meer over Steven Van BelleghemGenomineerd voor de Marketing Literatuurprijs 2015.
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.
Steven Van Belleghem:
"De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.
Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag.
Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?"
"De klant wil technologie omwille van de efficiëntie, maar tegelijk moet het contact met bedrijven meer menselijk zijn. Hoe omgaan met deze paradox is dé uitdaging van de customer service. When Digital Becomes Human geeft visie en inspiratie over de transformaties die noodzakelijk zijn." - Chris Van Doorslaer, CEO Cartamundi
"Iedereen wil digitaal. Ja, tegenwoordig ook CEO’s. Maar dat lukt maar als het authentiek is, als je een stuk van jezelf in jouw digitale communicatie steekt en als je zelf een beetje digitaal DNA aanneemt. De link tussen digitaal en menselijk wordt op unieke manier beschreven in dit boek. Een absolute must-read voor elke moderne CEO. En zeker voor ouderwetse!" - Marc Coucke, CEO Omega Pharma
"'When Digital Becomes Human' gaat verder dan de klassieke theorieën over klantgerichtheid en over de toekomst. Het prikkelt de hersenen en dwingt bedrijven om 10 stappen verder te gaan in hun relatie met de klant. Het is een inspirerende read voor elke manager die zijn relatie met zijn klanten ernstig neemt." - Wiebe Draijer, CEO Rabobank
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books