101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur

Praktische handvatten voor alle ondernemers, managers en teamleiders

Paperback NL 1e druk 9789059964129
29,99
Nog niet verschenen, verwacht op 01-06-2026

Samenvatting

101 praktische tips waar je morgen mee aan de slag kunt. Gebaseerd op 25 jaar customerexperience-ervaring. Toepasbaar in elk type bedrijf, van klein tot groot.

WAAROM? Door gedisciplineerd elke dag een aantal kleine stappen voorwaarts te zetten, kan je een sterke klantencultuur bouwen. Pas elke maand 3 van deze tips toe en binnen het jaar heb je een sterke klantencultuur. Omdat bedrijven nog dagelijks worstelen met een klantgerichte organisatie op te zetten.

WAT? Begrijp wie je klanten zijn, wat ze nodig hebben en hoe ze beslissingen nemen. Inspirerende quotes en inzichten van experts over klantgericht werken. Aantoonbare quick wins: kleine aanpassingen met groot effect op de klantbeleving.

VOOR WIE? Iedereen die direct met klanten werkt - van frontoffice tot sales en support. Leiders en managers - ondernemers, bedrijfsleiders en teamleiders die klantgerichtheid willen verankeren. Organisaties en teams - start-ups, scale-ups en grotere bedrijven die processen en cultuur klantgerichter willen maken zonder extra kosten of tijd.

Specificaties

ISBN13:9789059964129
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:Lannoo Campus
Druk:1
Verschijningsdatum:1-6-2026

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur