

Mari Smith is a passionate social media leader, specializing in relationship marketing and Facebook mastery.
Meer over Mari SmithThe New Relationship Marketing
How to Buld a Large, Loyal, Profitable Network Using the Social Web
Gebonden Engels 2011 1e druk 9781118063064Samenvatting
Mensen hebben altijd zaken gedaan met mensen die ze kennen, aardig vinden en vertrouwen. Dat is de essentie van relatiemarketing. Vandaag de dag, heeft de populariteit van online sociale netwerken een verschuiving veroorzaakt binnen het vakgebied relatiemarketing.
Dit boek helpt ondernemers en marketeers de nieuwe vaardigheden die hierbij nodig zijn te beheersen. Social marketing expert Mari Smith schetst in dit boek een stap-voor-stap methode voor het bouwen aan een omvangrijk, loyaal netwerk dat bestaat uit kwaliteitsrelaties waarmee u leads, publiciteit, verkoop, en nog veel meer vergaart.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Acknowledgments
Introduction What Is the New Relationship Marketing, and Why Is It Crucial to Businesses Today?
PART 1: RELATIONSHIP MARKETING BASICS
1. How to Get Started in Relationship Marketing and Overcome Your (Perfectly Normal) Fears
2. The New Business Skills Everyone Needs
3. How to Stay Connected, Yet Protect Your Time and Privac
PART 2: NINE STEPS TO SIGNIFICANTLY GROWING YOUR BUSINESS THROUGH RELATIONSHIP MARKETING
4. Step 1: Create a Solid Foundation With the Right Cultur
5. Step 2: Review Your Relationships and Chart Your Five Contact Circles
6. Step 3: Assess and Improve Your Online Presence
7. Step 4: Build Your Network and Become a Center of Influence
8. Step 5: Become an Authority Through Quality Content
9. Step 6: Turn Fans, Friends, and Followers Into Paying Customers
10. Step 7: Go Offline to Optimize Your Online Marketing
11. Step 8: Protect Yourself From the Dark Side of the New Web
12. Step 9: Implement Advanced Relationship Marketing
Techniques and Become a Top Industry Leader
Conclusion How to Adapt as Technology Changes: The Future of Relationship Marketing
Notes
Resources
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan