
Lees verder
Chip Heath is docent organisatiegedrag aan de Graduate School of Business van Stanford University.
Meer over de auteursOf u nu een CEO of een fulltime huismoeder bent, u heeft ideeën waar u iets mee wilt doen: een nieuw product op de markt, een strategie die u aan uw baas wilt verkopen, waarden die u uw kinderen wilt inpeperen. Maar het is moeilijk (en soms vreselijk) om de manier waarop mensen denken en doen te veranderen.
In 'Made to Stick' leert u de zes kernkwaliteiten van een idee dat is 'made to stick':
- eenvoudig;
- verrassend;
- concreet;
- geloofwaardig;
- emotioneel;
- verhalend.
'Made to Stick' is een boek dat de manier waarop u uw ideeën communiceert zal veranderen. Het laat u de essentiële principes van succesvolle ideeën zien en beschrijft hoe u deze regels kan toepassen waardoor uw boodschap bij zal blijven.
communicatie marketing sticky ideas boodschap overbrengen storytelling marketingcommunicatie simplificatie concreet maken overtuigen emotie geloofwaardigheid verrassing consumentengedrag merkboodschap gedragsverandering merkpositionering reclame kennis overdragen memetics conceptontwikkeling beïnvloeding slogans marketingconcept consumentenpsychologie visuele communicatie menselijk geheugen marketingstrategie presentatietechnieken persuasieve communicatie ideeënontwikkeling