Jay Conrad Levinson,
Shane Gibson
Guerrilla Social Media Marketing
100+ Weapons to Grow Your Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits
Paperback Engels 2010 9781599183831Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen
Samenvatting
Dit boek rust u uit met actieplannen, implementatiestappen en meer dan 100 marketingwapens. Het is geschreven door de vader van de guerrillamarketing: Jay Conrad Levinson. Hij leert u hoe u de tijdloze principes van guerrillamarketing kunt inzetten in de nieuwste sociale media en netwerken.
Specificaties
ISBN13:9781599183831
Trefwoorden:marketing, internetmarketing, netwerkmarketing, guerrillamarketing, web 2.0, social media, social marketing
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:250
Uitgever:Entrepreneur Press
Druk:1
Hoofdrubriek:Internet en social media
Lezersrecensies
Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan