Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Marketingplan voor ondernemers in het MKB
Marketingplan voor ondernemers in het MKB
Marketingplan voor ondernemers in het MKB
Marteyn Roes Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Marteyn Roes, Nino Adamo

Marketingplan voor ondernemers in het MKB

Paperback Nederlands 2013 9789001820671
4 beoordelingen
Verkooppositie 361
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
49,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Een marketingplan schrijven voor het MKB vraagt om een pragmatische benadering. Aan de hand van stappenplannen, checklists en een website leggen de auteurs uit hoe je een marketingplan schrijft. Korte theoretische inleidingen over strategie en de marketing mix worden geïllustreerd met voorbeelden uit de praktijk.

Deze editie:
•biedt zowel een kennismaking als een overzicht voor studenten en ondernemers zonder directe economische voorkennis;
•biedt een hoog studierendement door de uitgebreide praktijkvoorbeelden, stappenplannen, checklists en aanvullend materiaal op de website;
•is zowel geschikt voor onderwijs als voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB);
•besteedt uitgebreid aandacht aan internet en nieuwe media.

Dit boek speelt daarnaast in op de inzet van netwerken als onderdeel van de marketingstrategie. Hierbij wordt aandacht besteed aan zowel effectieve inzet van offline en online netwerken. Netwerken wordt, zeker in deze tijd, als een belangrijke succesfactor gezien binnen het ondernemen.

Op bijbehorende website worden aanvullingen gegeven op het boek in de vorm van links naar websites, stappenplannen, tips, extra tools en aanvullend casemateriaal.

Specificaties

ISBN13:9789001820671
Trefwoorden:marketing, ondernemen, mkb (midden- en kleinbedrijf), ondernemerschap, marketingplan
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:209
Uitgever:Noordhoff
Druk:2
Verschijningsdatum:10-7-2013
Hoofdrubriek:Marketing
Serie:Ondernemerschap in de praktijk

Expertrecensies (1)

Ondernemer- schap in de praktijk: ook geschikt voor niet-ondernemers
Bert Peene | 25 augustus 2009
Ooit waren het mooie tijden voor marketeers. Ze hadden overal verstand van (of werden geacht dat te hebben) en bemoeiden zich het liefst met alle beleidsterreinen die ertoe deden: product, prijs, personeel en promotie en soms zelfs met het plaatsbeleid.Lees verder

Lezersrecensies

3.5 van de 5
4 stemmen
0
3
0
1
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Nino Adamo

Nino Adamo is werkzaam bij de Hogeschool Arnhem en Nijmegen als docent marketing en daarnaast mede-eigenaar van een aantal online initiatieven (www.zoekdierenarts.nl en www.thuisvaccinatie.nl). Adamo is ook examinator bij NIMA (e-marketing).

Andere boeken door Nino Adamo

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Studiewijzer

1. Marketing in het mkb
2. Analyse onderneming
3. Marktonderzoek
4. Interne analyse
5. DESTEP-analyse
6. Brancheanalyse
7. Afnemersanalyse
8. Distributie- en leveranciersanalyse
9. SWOT-analyse
10. Strategiekeuze
11. Marketingmix
12. Netwerken

Websites
Literatuuropgave
Illustratieverantwoording
Register

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,00
  • Profit first
    Mike Michalowicz
    Profit first
    € 31,50
  • Marketingcommunicatie in 14 stappen
    Guy van Liemt
    Marketingcommunicatie in 14 stappen
    € 76,95
  • De plakfactor
    Dan Heath
    De plakfactor
    € 20,99
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00
  • Why winners give it all
    Ed Stibbe
    Why winners give it all
    € 27,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketingplan voor ondernemers in het MKB

        Marketingplan voor ondernemers in het MKB
        Marteyn Roes , Nino Adamo
        /