
Lees verder
Carole Lamarque is stichtend vennoot van Duval Union Consulting. Daarnaast heeft ze 20 jaar ervaring in innovatieve en zeer competitieve marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet.
Meer over Carole LamarqueInfluencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei komen ook risico’s, van mismatches tot reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers?
Carole Lamarque geeft daar met dit boek de antwoorden op, met praktische inzichten, DIY-oefeningen, recente cases en een AI-ondersteunde applicatie om influencer marketing te transformeren tot een succesvolle en duurzame groeistrategie. Want er blijkt een grote behoefte te zijn aan een basiswerk over influencemarketing omdat organisaties willen weten hoe ze als merk met influencers aan de slag kunnen gaan. Want het lijkt zo simpel maar het kan heel makkelijk ook helemaal misgaan.
Een belangrijk boek voor marketeers, ondernemers, zzp’er en natuurlijk de influencers zelf.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken