Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Fight The Average

Hoe maak je een merk dat er uitspringt?

Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789020927023
Nog niet verschenen, verwacht op 14‑05‑2025
34,99

Samenvatting

In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is opvallen essentieel. Fight The Average is een krachtig manifest tegen de norm. Dries & Yuri onthullen hun no-nonsenseaanpak voor het maken van uitzonderlijke merken. Met hun praktische tips en inspirerende verhalen inspireren ze bijzondere merken, bedrijven en ondernemers om zich te onderscheiden van hun concurrenten en om de harten van hun klanten te winnen. Ga samen met hen de strijd aan tegen de middelmaat en maak je merk buitengewoon!

Waarom?
- Geschreven vanuit ervaring
- Gedreven door hospitality, de ultieme maatstaf voor klantbeleving
- Alles begint bij het waarom
- Inspirerende cases
- O.b.v. een model dat al tientallen bedrijven geholpen heeft om buitengewone merken te creëren

Wat?
- Ontmoet de oprichters van WASBAR & Chez Claire
- Leer je merk te onderscheiden in een markt vol middelmaat
- Krijg tools voor merkpositionering en doelgroepbepaling
- Ontdek krachtige frameworks voor merkopbouw en storytelling
- Implementeer je merkstrategie met focus op leiderschap en cultuur

Voor wie?
- Ondernemers en bedrijfseigenaren
- Marketing- en brandingprofessionals
- Start-ups en scale-ups
- Management
- Creatieve professionals en ontwerpers

Specificaties

ISBN13:9789020927023
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:14-5-2025
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Over Dries Henau

Dries Henau is samen met Yuri Vandenbogaerde de creatieve geest achter baanbrekende concepten zoals WASBAR en Chez Claire. Met meer dan vijftien jaar ervaring in ondernemerschap hebben ze succesvolle merken opgebouwd en verkocht. Hun expertise reikt verder dan België, met hun bedrijf The Brand Guys helpen ze wereldwijd bedrijven bij merkontwikkeling en klantbeleving. Als sprekers en auteurs zijn ze bekend om hun frisse kijk op branding en hun vermogen om ondernemers te inspireren buiten de gebaande paden te denken.

Andere boeken door Dries Henau

Over Yuri Vandenbogaerde

Yuri Vandenbogaerde is samen met Dries Henau de creatieve geest achter baanbrekende concepten zoals WASBAR en Chez Claire. Met meer dan vijftien jaar ervaring in ondernemerschap hebben ze succesvolle merken opgebouwd en verkocht. Hun expertise reikt verder dan België, met hun bedrijf The Brand Guys helpen ze wereldwijd bedrijven bij merkontwikkeling en klantbeleving. Als sprekers en auteurs zijn ze bekend om hun frisse kijk op branding en hun vermogen om ondernemers te inspireren buiten de gebaande paden te denken.

Andere boeken door Yuri Vandenbogaerde

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Fight The Average