Dries Henau is samen met Yuri Vandenbogaerde de creatieve geest achter baanbrekende concepten zoals WASBAR en Chez Claire. Met meer dan vijftien jaar ervaring in ondernemerschap hebben ze succesvolle merken opgebouwd en verkocht. Hun expertise reikt verder dan België, met hun bedrijf The Brand Guys helpen ze wereldwijd bedrijven bij merkontwikkeling en klantbeleving.
Meer over de auteursFight The Average
Hoe maak je een merk dat er uitspringt?
Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789020927023Samenvatting
In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is opvallen essentieel. Fight The Average is een krachtig manifest tegen de norm. Dries & Yuri onthullen hun no-nonsenseaanpak voor het maken van uitzonderlijke merken. Met hun praktische tips en inspirerende verhalen inspireren ze bijzondere merken, bedrijven en ondernemers om zich te onderscheiden van hun concurrenten en om de harten van hun klanten te winnen. Ga samen met hen de strijd aan tegen de middelmaat en maak je merk buitengewoon!
Waarom?
- Geschreven vanuit ervaring
- Gedreven door hospitality, de ultieme maatstaf voor klantbeleving
- Alles begint bij het waarom
- Inspirerende cases
- O.b.v. een model dat al tientallen bedrijven geholpen heeft om buitengewone merken te creëren
Wat?
- Ontmoet de oprichters van WASBAR & Chez Claire
- Leer je merk te onderscheiden in een markt vol middelmaat
- Krijg tools voor merkpositionering en doelgroepbepaling
- Ontdek krachtige frameworks voor merkopbouw en storytelling
- Implementeer je merkstrategie met focus op leiderschap en cultuur
Voor wie?
- Ondernemers en bedrijfseigenaren
- Marketing- en brandingprofessionals
- Start-ups en scale-ups
- Management
- Creatieve professionals en ontwerpers
Specificaties
Over Yuri Vandenbogaerde
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan