Keuzedeel Klantcontact en verkoop | combipakket
Paperback Nederlands 2020 1e druk 9789037251296Samenvatting
Bij het bestellen van dit combipakket ontvang je:
- de papieren uitgave van het keuzedeel
- de licentie voor de digitale leeromgeving die toegang geeft tot de content en multimedia van het keuzedeel.
Keuzedeel Klantcontact en verkoop
Bij het verkopen en verlenen van service combineert de student organisatieafhankelijke procedures met de dynamiek van het klantencontact. Het is niet altijd eenvoudig om te gaan met een diversiteit aan klanten met verschillende klantvragen.
Voor het adviseren, verkopen en verlenen van service zijn (basis)kennis en vaardigheden met betrekking tot het productaanbod van de winkel (assortimentskennis), verkooptechniek en bedrijfsspecifieke procedures noodzakelijk. Kortom, een keuzedeel dat breed ingezet kan worden voor meerdere opleidingen.
Kerntaken
De student adviseert, verkoopt en verleent service.
Werkprocessen
D1-K1-W1: Informeert (nieuwe) klanten/bezoekers over de organisatie
D1-K1-W2: Voert verkoopgesprek
D1-K1-W3: Handelt de verkoop af
D1-K1-W4: Behandelt (online-)verzoeken, bestellingen en/of klachten van klanten
D1-K1-W5: Voert ondersteunende marketing- en/of promotieactiviteiten uit
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan