Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen

Het einde van online winkelen (editie Vlaanderen)

De toekomst van retail die altijd verbonden is

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2017 9789047010876
Verkooppositie 1391293 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn.

Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat.

Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat.

Specificaties

ISBN13:9789047010876
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:320
Druk:1
Verschijningsdatum:25-4-2017

Expertrecensies (2)

Het einde van online winkelen
Rupert Parker Brady | 10 maart 2017
Met het onlangs aangekondigde einde van de veel besproken ‘retailcrisis’ zou je verwachten dat het algemeen bekend is dat de wereld van de consument en shopper de afgelopen 10 jaar radicaal is veranderd. We leven in een samenleving waarin jij en ik altijd met alles en iedereen zijn verbonden.Lees verder
Het einde van online winkelen
Fred Rutgers | 2 december 2016
‘Het einde van online winkelen’ Door Wijnand Jongen met als subtitel ‘De toekomst van retail in een wereld die altijd verbonden is’ is een boek dat volgens mij absoluut in iedere ‘time capsule’ moet worden gestopt die we de komende paar jaar ergens gaan inmetselen.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
8 stemmen
8
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
De genomineerden voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017
Karin de Zwaan 3 november 2017 Gisteren zijn de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 bekend gemaakt. Deze prijs voor marketingliteratuur wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt door het Platform Innovatie in Marketing. Uit meer dan 40 marketingboeken zijn 10 boeken genomineerd.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Wijnand Jongen

Wijnand Jongen is een internationale auteur, spreker, futurist en trendwatcher op het gebied van retail en e-commerce. Hij is directeur en oprichter van belangenvereniging Thuiswinkel.org en co-founder van Ecommerce Europe. Midden jaren negentig was Wijnand medeoprichter van Macropolis, de eerste Nederlandse winkel- en prijsvergelijker voor consumenten op internet. Hij is auteur van de bestseller ‘Het einde van online winkelen’ – dat in verschillende landen is vertaald en in 2017 was genomineerd voor zowel managementboek als marketingboek van het jaar.

Andere boeken door Wijnand Jongen

Inhoudsopgave

Inleiding

1. De onlificering van de samenleving
2. Onlife retail in de slimme economie
3. Consumeren in de deeleconomie
4. Duurzaam winkelen in de circulaire economie
5. Winner takes all in de glokale economie
6. De machtige onlife consument
7. Oriëntatie: de N=1 factor
8. Selecteren: het nieuwe keuzeparadigma
9. Betalen: no-click buy in de blockchain
10. Afleveren: het dilemma van de last mile
11. Customer care: van klantenservice naar customer intimacy
12. Nieuwe businessmodellen
13. Werken en leven in onlife retail
14. De opkomst van de netwerksamenleving

Dankwoord
Noten
Over de auteur

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het einde van online winkelen (editie Vlaanderen)