Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Make Disruption Work

Een ceo-handboek voor digitale transformatie

Paperback Nederlands 2019 9789047012306
10
Voormalig top 10Totaal 29 dagen
Voormalig top 100Totaal 68 dagen
Verkooppositie 2965Hoogste positie: 4
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

‘Make Disruption Work’ van Alexandra Jankovich en Tom Voskes is het handboek voor digitale transformatie. Veel organisaties voelen zich als een kikker in een pan met water die langzaam aan het opwarmen is. Technologiegedreven disruptie is overal; geen enkele sector lijkt gespaard te blijven. Dus als ze niet gekookt willen worden, zullen ze met een succesvolle strategie en een tactisch plan moeten komen. Maar hoe?

Gelukkig hoef je om met disruptie om te gaan geen startup te zijn. Wat je wél nodig hebt is weten hoe de winnende spelers in de nieuwe wereld werken. En vervolgens hoe je die principes kunt toepassen op je eigen klantpropositie, technologie en organisatie. Daarover gaat dit boek.

‘Met opmerkelijke eenvoud en diepe inzichten biedt dit boek een snelle handleiding voor digitale disruptie.’ – Paul Polman, voormalig CEO Unilever

Specificaties

ISBN13:9789047012306
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:128
Druk:1
Verschijningsdatum:17-6-2019
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Expertrecensies (2)

Make disruption work - 'Helder en met directe adviezen'
Carla Verwijs | 9 januari 2020
Zorg dat disruptie je niet overkomt, maar laat disruptie je voordeel worden. Dat is in het kort de boodschap van het mooie boek Make Disruption Work van Alexandra Jankovich en Tom Voskes.
Lees verder
Make disruption work – Leest als een infographic
Elly Stroo Cloeck | 3 september 2019
Het mooi uitgevoerde en goed gestructureerde boek Make Disruption Work van Alexandra Jankovich & Tom Voskes laat zien hoe je je aanpast aan de klantwensen en zo zèlf disruptief wordt in plaats van weggevaagd te worden door disruptie in je branche.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

interview
Alexandra Jankovich: ‘Alleen de top kan digitale transformatie aanjagen’
Paul Groothengel 11 september 2019 Digitalisering is niet meer dan een middel om klanten beter, sneller en goedkoper te bedienen dan vroeger, stelt Alexandra Jankovich in Make Disruption Work dat ze schreef met Tom Voskes. De auteurs zijn de oprichters van SparkOptimus, een adviesbureau voor digitale transformatie en disruptie.
preview
Make Disruption Work - Een ceo-handboek
Alexandra Jankovich 4 september 2019 We leven in een tijdperk van eindeloze disruptie: robots, zelfrijdende voertuigen, kunstmatige intelligentie (AI), Internet of Things (IoT), voice en blockchain. Ieder voor zich kunnen ze revolutionair zijn en gezamenlijk des te meer.
nieuws
Online papier
Bertrand Weegenaar 16 januari 2019 Vijfentwintig jaar Wired. Het magazine (en natuurlijk ook de website) dat vanaf 1993 verslag doet van nieuwe digitale trends, uitvindingen en doorbraken. Internet, het World Wide Web, de Digitale Snelweg (Maurice de Hond) was er net. Tim Berners-Lee had even daarvoor html vrijgegeven en de eerste browsers zagen het levenslicht. Of beter, een IP-adres.

Over Alexandra Jankovich

Alexandra Jankovich and Tom Voskes are co-founders of SparkOptimus, Europe’s leading digital strategy consultancy. They regularly advise large multinationals such as Nestlé, eBay, Nike, Henkel, ING and many others on digital transformation. Over the past 12 years, they have gained unparalleled experience into the ‘why’ and ‘how to’ of digital. They are co-authors of the bestselling book Make Disruption Work (2018). Alexandra started at McKinsey & Company, then held a number of senior digital management positions across the US and Europe. She features in influential lists like TheNextWomen100 and the InspiringFifty, NL.

Andere boeken door Alexandra Jankovich

Over Tom Voskes

Tom Voskes and Alexandra Jankovich are co-founders of SparkOptimus, Europe’s leading digital strategy consultancy. They regularly advise large multinationals such as Nestlé, eBay, Nike, Henkel, ING and many others on digital transformation. Over the past 12 years, they have gained unparalleled experience into the ‘why’ and ‘how to’ of digital. They are co-authors of the bestselling book Make Disruption Work (2018). Tom started in astrophysics, before also working at McKinsey & Company, and then heading marketing at Maxeda. He is co-author of ‘7 Key Principles to Govern Digital Initiatives’ published by the MIT Sloan School of Management.

Andere boeken door Tom Voskes

Inhoudsopgave

Inleiding: Hoe je geen gekookte kikker wordt

1. Discover: ontdek de nieuwe wereld
2. Define: definieer wat je gaat doen
3. Determine: bepaal wat je nodig hebt
4. Drive: maak het waar
5. Delight: inspireer in de nieuwe wereld

Drie casestudy's

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Make Disruption Work