Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De impactmissie

Hét handboek voor sustainability in organisaties

Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789047018445
Verkooppositie 3315Hoogste positie: 3315
Nog niet verschenen, verwacht op 20‑03‑2025
24,99

Samenvatting

Werken aan sustainability binnen een commerciële organisatie is niet altijd makkelijk. Commerciële organisaties zijn van oudsher gericht op financiële winst, en dat staat vaak op ge spannen voet met de systemische verandering die nodig is voor duurzame bedrijfsvoering. Je bent dan ook constant stroomopwaarts aan het zwemmen en voelt tegelijkertijd de druk om duurzaamheid hoog op de agenda te zetten.

Marlot Kiveron is een pionier in dit vakgebied en weet als geen ander hoe je duurzaamheid in organisaties op de kaart kunt zetten, kunt omgaan met interne en externe weerstand en hoe je tastbare verandering kunt realiseren. Op basis van haar eigen ervaringen en die van andere voorlopers uit het veld biedt ze je in De impactmissie een heldere methode met 7 stappen die je helpen om positieve verandering te realiseren.

Of het nu gaat om het opstellen van een sterke businesscase, het creëren van urgentie of het effectief samenwerken met externe partners: met dit boek maak je het vaak ongrijpbare impact concreet en haalbaar en maak je het verschil in jouw organisatie én daarbuiten!

Specificaties

ISBN13:9789047018445
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:254
Druk:1
Verschijningsdatum:20-3-2025
ISSN:

Over Marlot Kiveron

Marlot Kiveron zet haar carrière in om positieve impact te maken binnen commerciële organisaties en de transformatie van winst naar impact te versnellen. Ze zette de duurzaamheidsafdelingen op binnen Ace & Tate en Otrium en is medeoprichter van een netwerk voor sustainability professionals in Amsterdam. Daarnaast gaf ze gastcolleges over dit onderwerp aan onder meer Cambridge University en Nyenrode Business Universiteit. 

Andere boeken door Marlot Kiveron

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De impactmissie