Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Get Social in Business - Geactualiseerde editie

Social media op het werk

Gebonden Nederlands 2014 9789055947751
Niet leverbaar.

Samenvatting

In 'Get Social in Business' laat Jeanet Bathoorn op haar kenmerkende enthousiaste wijze zien welke mogelijkheden en kansen social media bieden op en in het werk, of u nu werkzaam bent binnen een groot of klein bedrijf, of werkt als zelfstandig ondernemer.

U vindt in dit boek niet alleen heldere en praktische hoofdstukken over het zakelijk gebruik van LinkedIn, Facebook, Twitter en Instagram maar ook nuttige informatie over minder bekende toepassingen als Foursquare, Pinterest en QR-codes. Verder wijst het u de weg in het gebruik van handige filter- en sorteertools, het starten van een blog en het monitoren van al die social media. Hét boek om te ontdekken hoe u social media succesvol zakelijk inzet.

Specificaties

ISBN13:9789055947751
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:280
Uitgever:Scriptum
Druk:2
Verschijningsdatum:23-10-2014
ISSN:

Expertrecensies (1)

Get social in business
Jeroen Medema | 19 februari 2013
'Wij moeten iets met social media.' De eerste zin in de inleiding van 'Social media op het werk' van Jeanet Bathoorn. Deze situatie komt helaas maar al te vaak voor. Bedrijven horen links en rechts over de successen en het enorme potentieel dat verschillende social media met zich meebrengen. Dat willen zij ook. Dus moeten ze iets met social media. Vervolgens beschrijft Bathoorn dat er wordt besloten om een stagiair in te huren die dit klusje wel even gaat klaren. Hoewel dit natuurlijk het schoolvoorbeeld is van hoe het niet moet, kom ik als organisatieadviseur deze situatie ook tegen. Het is mede daarom dat ik zeer geïnteresseerd was in dit boek over social media op het werk.
Lees verder

Lezersrecensies

3.3 van de 5
6 stemmen
2
1
0
3
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

opinie
De top 3 van Jeanet Bathoorn
Nienke van Oeveren 19 april 2013 Jeanet Bathoorn is spreker en auteur op het terrein van sociale media als Facebook, LinkedIn en Twitter. Zij ontdekt de vele mogelijkheden van internet graag. Vanuit passie en deskundigheid vertelt ze hierover aan anderen. Daarnaast verzorgt ze trainingen en presentaties over social media. Wat leest zij? Dit is haar top 3.

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Get Social in Business - Geactualiseerde editie