Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
U heeft gezocht op 9789079826124. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.

Calimeromarketing 3.0

De slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb

Gebonden Nederlands 2014 9789055949175
Verkooppositie 235887 dagen in de top 100
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

De opvolger van de bestseller Calimeromarketing
De Calimeromarketingboeken zijn al bijna tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewikkelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van uw eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met u zaken willen en blijven doen.

Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme ondernemers (en werknemers die zich ondernemer voelen) enorme kansen biedt. Maar ook een tijd waarin internet steeds belangrijker is geworden in de strijd om de klant. Wilt u weten hoe u met eenvoudige marketing, en met een Calimerobudget, ervoor zorgt dat klanten zelf bedenken dat ze juist met uw bedrijf zaken willen doen? Dan gaat de tijd die u stopt in dit boek lezen u geld opleveren.

Karen Romme werd in 1991 ondernemer en werkt vanuit een eigen crossmediabedrijf aan het ondernemender maken van Nederland. Sinds begin deze eeuw schreef ze meer dan tien boeken voor ondernemers én voor mensen die ondernemer willen worden. De afgelopen tien jaar inspireerde ze meer dan 100.000 ondernemers met haar boeken, presentaties en workshops over Calimeromarketing.

Calimeromarketing 3.0 laat u ontdekken hoe eenvoudig marketing kan zijn.

Specificaties

ISBN13:9789055949175
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:192
Uitgever:Scriptum
Druk:1
Verschijningsdatum:27-6-2017

Expertrecensies (1)

Remy van Gelder | 30 oktober 2014
Het eerste wat opvalt aan ‘Calimeromarketing 3.0’ is de mooie vormgeving. Het boek verleidt om erin te gaan lezen. Als zelfstandig ondernemer in de dop heb ik behoefte aan praktische inzichten op het gebied van marketing. Ik ben benieuwd of de inhoud net zo pakkend is als de vormgeving.Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
5 stemmen
4
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

nieuws
Never change a winning title
Pierre Spaninks 15 september 2014 Pierre Spaninks blogt over zijn ervaringen als jurylid van het Managementboek van het Jaar. Zijn collega’s kunnen en mogen het allemaal heel anders beleven. Graag zelfs, want het proces is gebaat bij een levendige discussie.
nieuws
Never change a winning title
Pierre Spaninks 15 september 2014 Pierre Spaninks blogt over zijn ervaringen als jurylid van het Managementboek van het Jaar. Zijn collega’s kunnen en mogen het allemaal heel anders beleven. Graag zelfs, want het proces is gebaat bij een levendige discussie.
podcast
Karen Romme over calimeromarketing
Ronald Buitenhuis 7 maart 2011 ‘Zet als kleine ondernemer jezelf in als boegbeeld.’ Karen Romme schreef al verschillende boeken over calimeromarketing. De laatste is Calimeromarketing 2.0 in een eierdop, leestijd: 1 uur. M&L vraagt hoe kleine ondernemers en zzp’ers het beste marketing kunnen bedrijven. ‘Op internet is elk bedrijf even groot, namelijk de grootte van een beeldscherm.’
Alle interviews en artikelen (3)

Over Karen Romme

Karen Romme (1965) werd in 1991 als 25-jarige ondernemer. Ze specialiseert zich sinds 1998 in het ondernemerschap zelf. Sinds 2000 schreef ze veertien boeken en is al jaren een van de meest gelezen auteurs door ondernemers en mensen die dat willen worden. Ze is vooral bekend van haar bestsellers over Calimeromarketing, de praktische marketingmethode voor kleine ondernemers en zzp'ers. Ze was jarenlang een van de ondernemerscolumnisten van het FD. Naast spreker over ondernemerschap en slimme marketing voor ondernemers en strategisch meedenker op marketing en ondernemersgebied, is ze cross media ondernemer.

Andere boeken door Karen Romme

Inhoudsopgave

Voorwoord

Calimeromarketing 3.0
Ontwikkelingen in de maatschappij, marketing en media
Calimeromarketing in de 3.0-netwerkmaatschappij
Van strandwandeling naar marketingmodel

De spelregels in de 3.0-netwerkmaatschappij
-Spelregel 1: Wees trots op je status van kleine ondernemer
-Spelregel 2: Stel vragen en durf te kiezen
-Spelregel 3: Zorg voor goede ondersteunende middelen
-Spelregel 4: Bouw continu aan je zakelijke netwerk
-Spelregel 5: Ga actief je (echte) boodschap verkondigen
-Spelregel 6: Gebruik de pers voor je bedrijf
-Spelregel 7: Geef bestaande klanten voorrang
-Spelregel 8: Leid actieve zoekers naar je bedrijf
-Spelregel 9: Werf nieuwe klanten op persoonlijke wijze
-Spelregel 10: Plan, balanceer, evalueer en floreer

Nawoord

Tot slot

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Calimeromarketing 3.0