

Keyon van den Elzen is een jonge ondernemer. Hij geeft workshops, blogt en geeft gratis tips over videomarketing.
Meer over Keyon van den ElzenVideomarketing met Moovly
Maak zélf onweerstaanbare marketinganimaties voor jouw bedrijf
Paperback Nederlands 2017 9789082066135Samenvatting
Vind jij het ook zo lastig om als ondernemer online op te vallen?
Je hebt het gevoel te verdwijnen in de tijdlijn. Maar je bent ervan overtuigd dat je iets heel goeds te bieden hebt, en dat heb je ook.
Voor Keyon van den Elzen was dit ook heel herkenbaar. Hij worstelde met de vraag:
Hoe val ik op en overtuig ik mijn potentiële klanten?
Omdat hij héél graag het antwoord wilde weten, besloot hij om zichzelf te verdiepen in alles omtrent marketing en de achterliggende, psychologische werking ervan. Na het bestuderen van honderden artikelen, blogs en boeken kon Keyon deze conclusie trekken: video is dé manier om jouw marketing onweerstaanbaar te maken.
Herken je dit?
- Je hebt het gevoel dat jouw bedrijf niet genoeg opvalt op social media.
- Je vindt het lastig om online je klanten te overtuigen.
- De berichten die je op Facebook plaatst lijken bijna geen aandacht te krijgen. Je herkent vast een of meerdere bovengenoemde gedachten. Of misschien ben je simpelweg op zoek naar een toevoeging aan je marketingstrategie.
Stel je voor dat:
- Jouw bedrijf in no-time wél de aandacht trekt op internet.
- Jouw berichten uit de tijdlijn springen met opvallende marketinganimaties.
- Je de kennis in huis hebt om zélf onweerstaanbare marketinganimaties te maken waarmee jouw bedrijf opvalt.
In zijn boek Videomarketing met Moovly leert Keyon je graag hoe je dit doet.
In 'Videomarketing met Moovly' legt Keyon van den Elzen uit hoe je zélf onweerstaanbare marketinganimaties kunt maken voor jouw bedrijf. Naast dat hij je de tool Moovly leert gebruiken – een waanzinnig gebruiksvriendelijke, online animatietool – vertelt hij over de achterliggende, psychologische werking van videomarketing. Ook legt hij aan de hand van mindmappen, storyboards en een stappenplan uit hoe je hét superscript voor je video's maakt, zoals de professionals dat doen. Daarbovenop legt Keyon in het laatste hoofdstuk uit hoe je videomarketing daadwerkelijk toepast op onder andere Facebook, Youtube en websites.
Videomarketing met Moovly is geschreven voor zelfstandige ondernemers en mensen binnen het bedrijfsleven. Het is dé handleiding voor videomarketing met animaties.
Specificaties
Inhoudsopgave
Over Keyon
Introductie
Hoofdstuk 1
Videomarketing en onze hersenen
Video is uniek
Video is natuurlijk
Video valt op
Hoe zit het dan met geluid
Videomarketing en onze samenleving
Meer content in minder tijd
Social media en zoekmachines
Storytelling
Live-action vs. animatie
Hoofdstuk 2
Wat is Moovly?
Hoe is Moovly ontstaan?
De voordelen van Moovly
De Moovly bibliotheek
Razendsnelle content creatie
Interview
Brandon Grunewald, CEO Moovly
Hoofdstuk 3
Mindmappen
Wat is mindmappen?
Hoe mindmap je?
Script schrijven stappenplan
Stap 1: Bepaal je doel, wat wil je bereiken?
Stap 2: Bepaal je doelgroep
Stap 3: Hoe bereik je je doel?
Stap 4: Hoe krijg je aandacht?
Stap 5: Van aandacht naar actie
Stap 6: Bepaal de stijl
Storyboard
Voorbeeld
Hoofdstuk 4
Laten we beginnen
Een account aanmaken
Je eerste Moov
Drag & Drop
De werkomgeving
Bibliotheek
Canvas
Gereedschapsbalk
Eigenschappenbalk
De tijdlijn
Lagen, grijze balken en een rode streep
Een object animeren
Een tekstobject animeren
Werken met precisie
De eerste scène – Oefening 1
De tweede scène – Oefening 2
Actie!
Muziek toevoegen
Downloaden
Hoofdstuk 5
Case 1: een video uploaden
Case 2: video in een advertentie gebruiken
YouTube
Je kanaal personaliseren
Een video uploaden
Een video op je profiel
Een video in een bericht
Website
Video in een blog
Video testimonial
Moovly in het onderwijs
Voor leraren
Interview Pieter Lakeman
Voor leerlingen
Interview Casey op ’t Hoog
Interview Jan Willem Alphenaar
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan