Bart van den Belt (1984) is auteur van 6 boeken en 10 audioprogramma's en een veelgevraagd spreker en trainer over persoonlijke groei, ondernemerschap en leiderschap.
Meer over Bart van den BeltDe 7 Sleutels voor Zakelijk Succes
Bouw een stevige basis voor een succesvol bedrijf
Paperback Nederlands 2021 1e druk 9789082120684Samenvatting
De 7 sleutels voor zakelijk succes helpt je bij de groei van je bedrijf, of je nu net gestart bent of al een tijdje onderweg. Hierin krijg je zeven sleutels waarmee je de juiste sloten opent op weg naar zakelijk succes. Dat wil niet zeggen dit boek een simpel 7-stappenplan is om in no-time financieel vrij te worden of je bedrijf zelfstandig draaiend te krijgen, maar ik hoop dat dit boek je inspireert om een bedrijf op te bouwen waaruit jij voldoening haalt en waarmee je tegelijkertijd impact maakt op je markt.
Dit boek is geschreven voor ondernemers en voor doeners. Het is dan ook niet alleen een theoretisch leerboek, maar vooral een praktisch werkboek dat je laat nadenken over waar je mee bezig bent.
Bart schreef wederom een heel belangrijk boek.
'De 7 sleutels van zakelijk succes’ geeft je een helder overzicht van alle aspecten die op orde moeten zijn om een succesvol bedrijf te runnen.' – Femke Hogema, auteur en spreker over winstgevendheid
'Het is Bart gelukt om ogenschijnlijk complexe materie terug te brengen tot een duidelijk en praktisch stappenplan.' – Nico Oud, businesscoach
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Bart van den Belt
Inhoudsopgave
Sleutel 1: Missie
1.1 Het fundament onder je bedrijf
1.2 Formuleer je missie
1.3 Van missie naar missie
Sleutel 2: Mindset
2.1 Een winnende mindset
2.2 De wet van de lat
2.3 Zo train je een winnende mindset
Sleutel 3: Mensen
3.1 De spil van het bedrijf: ondernemer, klanten en team.
3.2 Het bestaansrecht van het bedrijf: je klanten
3.3 De ondersteuning van het bedrijf: je team
3.4 De spiegel van het bedrijf: je businesscoach
3.5 Van inspiratie naar actie
Sleutel 4: Machines
4.1 De productiemachine: zorg voor rust, overzicht en consistentie
4.2 De marketingmachine: bereik je (online) doelen
4.3 De promotiemachine: laat klanten opnieuw terugkomen
Sleutel 5: Meerwaarde
5.1 Oplossen van problemen, realiseren van wensen
5.2 De meerwaarde die de klant levert
Sleutel 6: Marktpropositie
6.1 Reële waarde en belevingswaarde
6.2 Je marktpropositie: product of dienst, onderscheidend vermogen en prijs
6.3 Je marktpropositie bepalen
Sleutel 7: Marketing
7.1 Wat is marketing?
7.2 Ontwikkel een marketingstrategie
7.3 De zeven fouten in marketing
Het slot voor de sleutels
Een sleutelring voor de 7 sleutels
En nu aan de slag!
Kijk in de spiegel: blik terug
Bronnen
Dankwoord
Over mij
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan