Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Superpromoter

Herziene editie met nieuwe inzichten, methodieken en klantcases

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2015 2e druk 9789089653048
Voormalig top 100Totaal 11 dagen
Direct te downloaden

Samenvatting

'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek, want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door anderen gekopieerd. Ze zorgen voor omzetgroei, gemotiveerde medewerkers en een onderscheidende strategie. Ze zijn de personificatie van de kracht van enthousiasme.

Hoe kun je superpromoters als klanten, medewerkers of burgers inzetten om je organisatie succesvoller te maken? Je leest het in deze volledig herziene versie van De superpromoter. Rijn Vogelaar bewijst dat het onderwerp actueler is dan ooit. Hij geeft de nieuwste inzichten, laat succesvolle organisaties aan het woord en beschrijft talloze inspirerende cases. Een boek waarmee je de concurrentie achter je laat, of zelfs irrelevant maakt!

Rijn Vogelaar is schrijver, spreker en oprichter van de Superpromoter Academy. Toen de eerste editie van dit boek verscheen, was hij nog CEO bij Blauw Research. Het succes van De superpromoter heeft hem doen besluiten zijn leven te wijden aan de dynamiek van enthousiasme.

'Read – and loved – Rijn Vogelaar’s book The Superpromoter. Get the enthusiasm for yourself!' - Joe Pine, best selling author (with Jim Gilmore) of 'The Experience Economy’ and ‘Authenticity'

'Het aanstekelijke enthousiasme van superpromoters is ongetwijfeld het krachtigste en invloedrijkste middel op weg naar groei en succes.' - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers als 'De Wet van Snuf' en 'Geef nooit korting!'

'De superpromoter is een van de positiefste managementboeken ooit. Rijn gelooft in de kracht van positieve klanten en heeft héél concrete handvatten hoe je daarmee om moet gaan. Dit boek is een absolute klassieker in de managementliteratuur.' - Steven Van Belleghem, keynote speaker en auteur van bestsellers als 'When digital becomes human'

Specificaties

ISBN13:9789089653048
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:200
Druk:2
Verschijningsdatum:5-12-2015
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (3)

recensie
De Superpromoter - Herziene editie
Daniëlle de Jonge | 21 juli 2016
U kent ze wel. Van die echte enthousiastelingen die hun positiviteit veelvuldig delen en daarmee anderen beïnvloeden. Rijn Vogelaar muntte er in 2009 de term Superpromoters voor. In 2015, 6 jaar later, kwam er een herziene editie van het boek.
Lees verder
recensie
De Superpromoter - Herziene editie met nieuwe inzichten, methodieken en klantcases
Sjors van Leeuwen | 21 maart 2016
Mond-tot-mondreclame is zo oud als de weg naar Rome. Maar wel steeds belangrijker. Mensen zijn sociale wezens en overal waar mensen komen praten ze met elkaar. Steeds vaker over bedrijven, merken en producten en steeds vaker op sociale media. De Superpromoter beschrijft hoe je deze mensen als ‘superpromoter' kunt inzetten om jouw organisatie nog succesvoller te maken.
Lees verder
recensie
Evergreens - De Superpromoter
Pierre Pieterse | 2 februari 2016
The superpromoter. Der Superpromoter. De Superpromoter. De fan van organisatie of product die ongevraagd voor je in de bres staat. Altijd al een concurrentiefactor van jewelste maar in het huidige tijdgewricht waarin een zucht op twitter voor je het weet uitgroeit tot een perfect storm in de main stream media, schier onbetaalbaar.
Lees verder

Lezersrecensies

4.6 van de 5
24 stemmen
16
7
1
0
0

Interviews en artikelen (1)

preview
Preview - De herziene en vermeerderde editie van De Superpromoter
Rijn Vogelaar 23 december 2015 In de eerste editie van De Superpromoter staan nog vrijwel geen praktijkervaringen beschreven. Het was toen vooral nog een vernieuwend theoretisch concept. Ondertussen hebben organisaties over de hele wereld het gedachtegoed omarmd. Tijd dus voor een herziene versie met best practices en nieuwe inzichten. In deze preview blikken we terug op het succes van de eerste versie en wordt beschreven wat nieuw is aan de herziene versie.

Over Rijn Vogelaar

Rijn Vogelaar is algemeen directeur van Blauw Research. Hij is gespecialiseerd in klantrelaties, aanbevelingsgedrag en social networking. Hij studeerde sociale psychologie en psychologische methodenleer in Amsterdam (UvA) en Leeds.

Andere boeken door Rijn Vogelaar

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Inleiding
2. Een nadere kennismaking
3. Een evolutie in klantgerichtheid
4. Gereedschapskist
5. Aan de slag met Odilia
6. Het einde van de wereld zoals we hem kennen

Nawoord
Dankwoord aan mijn superpromoters
Over de auteur
Bijlage Superpromoter Research
Noten
Register

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Superpromoter