Julia Cameron heeft jarenlang in Hollywood gewerkt als regisseur en producer, en als schrijver van tv en filmscripts, onder andere voor Martin Scorsese. Ook schreef ze voor The Washington Post, The New York Times en voor bladen als Vogue en Rolling Stone.
Meer over Julia CameronDe weg van het luisteren
De kunst van creatieve aandacht
Paperback Nederlands 2021 1e druk 9789400512702Samenvatting
Hoe we onze creativiteit kunnen vergroten door echt te leren luisteren.
De weg van het luisteren helpt je aandachtiger en beter te luisteren en zo creatiever te worden. In zes weken leer je echt te luisteren naar je omgeving, de mensen om je heen én naar jezelf met de handvatten en opdrachten die Cameron je aanreikt in dit boek. Het levert je enorm veel op als je beter kunt luisteren: onze aandacht verscherpt en we verkrijgen inzicht en duidelijkheid. Bovenal ontbrandt het onze creativiteit, die we door elk aspect van ons leven voelen en kunnen gebruiken.
In een wereld die bol staat van lawaai is De weg van het luisteren een belangrijke herinnering aan de kracht van echt luisteren.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Julia Cameron
Inhoudsopgave
Week 1: Luisteren naar onze omgeving
Week 2: Luisteren naar anderen
Week 3: Luisteren naar ons hogere zelf
Week 4: Luisteren naar gene zijde
Week 5: Luisteren naar onze helden
Week 6: Luisteren naar stilte
Nawoord
Dankwoord
Register
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan