Lees verder
Jo Caudron is als ondernemer gepassioneerd door technologie en media. Vanuit zijn 20 jaar ervaring in de online wereld en als oprichter van talrijke internetbedrijven, is hij een veelgevraagd spreker op het vlak van digitale en sociale media en adviseert hij grote bedrijven in binnen- en buitenland. Hij is de auteur van het tot Managementboek van het Jaar 2020 bekroonde De wereld is rond.
Meer over Jo CaudronMedia morgen - de media op hun kop (Nieuwe editie)
Overleven onze klassieke media de radicale impact van internet, social media en mobile?
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2012 1e druk 9789401403504Samenvatting
Verbaast het u dat de businessmodellen van de klassieke media op de helling staan? Het commerciële verhaal van televisie, kranten, magazines en radio dat al zo lang bestaat, valt steeds meer uit elkaar. Maar hoe komt dat?
U en ik gedragen ons als consumenten vandaag zoveel anders. Dankzij technologie nemen we de controle over hoe, wanneer en welke media we consumeren. Bovendien zijn we verbonden met elkaar. Ons sociaal netwerk houdt ons op de hoogte van het nieuws, kondigt nieuwe producten aan en vertelt of ze de moeite waard zijn. Meer nog, we gaan al die kennis mobiel gebruiken via tablets en smartphones.
Weten de mediabedrijven hoe ze hiermee moeten omgaan? Neen. Steken vele media hun kop in het zand? Ja. Hoe moeten de mediaspelers zich organiseren om succesvol te blijven? En hoe vermijden ze dat ze ingehaald worden door internationale uitdagers die op de loer liggen?
In 'Media Morgen' neemt Jo Caudron u mee naar de toekomst van de media. Ondanks hun sterke troeven van vandaag, moeten ze net als adverteerders en marketeers hun aanpak afstemmen op de vernieuwde technologie en de vernieuwde consument. Ontdek de weg naar die grote uitdagingen!
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Jo Caudron
Inhoudsopgave
Inleiding
Een mobile applicatie als brug tussen papier en digitaal
1. Het verleden kennen om de toekomst beter te begrijpen
2. De impact van social en mobile media
3. De media zijn stuk. Kunnen we ze maken?
4. Zit er geld in de nieuwe media?
5. Media go social.
Besluit
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan