Lees verder
Guido Everaert studeerde Politieke en sociale wetenschappen aan de UGent. Hij is lector aan de Karel de Grote Hogeschool.
Meer over Guido EveraertStorytelling
Verhalen maken merken
Paperback Nederlands 2014 1e druk 9789401416696Samenvatting
Vertel een verhaal met je merk Storytelling, voor bedrijven en marketingmensen. Door voorbeelden en inzichten uit de praktijk wordt duidelijk gemaakt hoe rijk deze techniek wel kan zijn en wat hij kan bijdragen voor merken en organisaties. Kernbegrippen en basistechnieken worden op een overzichtelijke en boeiende manier verklaard en geïllustreerd. Meer dan 20 jaar ervaring in marketing, communicatie en copywriting worden gebundeld in een vlot leesbaar geheel dat geen enkel aspect van storytelling voor bedrijven onbesproken laat.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Guido Everaert
Inhoudsopgave
1. Waarover gaat het?
2. Content, de heilige graal
3. CAST-model
4. Publiek
5. Story, het verhaal
6. De basisplots
7. Personages
8. Verhalen... vertellen
9. Organizational storytelling
10. Storytelling in het tijdperk van social media
11. Conclusies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan