Lees verder
Dion van der Vaart behoort tot een exclusief gezelschap in Nederland dat lid is van de Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA), een wereldwijde associatie die kennis deelt op het gebied van neuromarketing.
Meer over Dion van der Vaart(auto)biografieën ben ik dol op series, of reeksen. Niet in de laatste plaats
omdat een serie in zekere zin ook een kwaliteitskeurmerk is. Voor de lezer maar
zeker ook voor de auteur. Lees het volledige artikel
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
Digitale trends en tools
Paperback Nederlands 2017 1e druk 9789461262233Samenvatting
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril.
Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein.
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Dion van der Vaart
Inhoudsopgave
Inleiding - Geen wonder
DEEL 1: COMFORTABELE CONTENT
1 Daan is dope
2 Een gulle glimlach
3 Ogenschijnlijk oké
4 Ongeremd zuipen
5 Een zwarte bladzijde
6 Zaaddodende zinnen
7 Daten met struisvogels
DEEL 2: COMPROMISLOZE CONVERSIE
8 Gauw naar oranje en blauw
9 Haat aan huisstijlgeilheid
10 Nooit meer op de hoogte
11 De spaarpot van pijn en genot
12 Konijn in je brein
Dankwoord
DEEL 3: CREATIEVE CUSTOMER JOURNEY
13 Sympathiek sturen
14 Eindeloos geluksmomentjes
15 Het stramien voor succes
Tot slot - Toen draaide ze zich om
Noten
Over Dion
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan