Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Digitale trends en tools

Paperback Nederlands 2017 9789461262233
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril.

Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789461262233
Trefwoorden:brein, neuromarketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Druk:1
Verschijningsdatum:26-5-2017
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (3)

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
Egon Diekstra | 14 juli 2017
‘Onbewuste beïnvloeding gebeurt overal en altijd’, schrijft Dion van der Vaart ergens in zijn boek Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten. Een waarheid, die zo oud als de mensheid is, maar die niet iedereen beseft.
Lees verder
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
Heleen Jacobse | 22 juni 2017
Aan de hand van diverse voorbeelden uit het bedrijfsleven geeft Dion van der Vaart je met zijn boek Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten een kijkje in de wereld van neuromarketing.
Lees verder
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
Ciska Luppes | 14 juni 2017
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten. Bij mij duurde het 12 minuten langer, maar dat mag de pret niet drukken. Dion neemt je in dit boek alsnog vliegensvlug mee op avontuur in de wondere wereld van neuromarketing.

 
Lees verder

Lezersrecensies

4.7 van de 5
48 stemmen
42
2
1
0
3

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

column
World of Series
Pierre Pieterse 1 december 2018 Naast (auto)biografieën ben ik dol op series, of reeksen. Niet in de laatste plaats omdat een serie in zekere zin ook een kwaliteitskeurmerk is. Voor de lezer maar zeker ook voor de auteur.

Over Dion van der Vaart

Dion van der Vaart behoort tot een exclusief gezelschap in Nederland dat lid is van de Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA), een wereldwijde associatie die kennis deelt op het gebied van neuromarketing. Van der Vaart wordt vaak benaderd als spreker voor verschillende partijen, bijvoorbeeld Emerce en gemeente Den Haag. Als kritische marketingjournalist deed hij onder andere verslag van het prestigieuze Neuromarketing World Forum in Dubai (2016). Onder de naam Parbat biedt hij inspiratie en consultancy op het gebied van content en conversie. Hij heeft een hekel aan zaaddodende zinnen en krijgt energie van onbewust onweerstaanbare websites. Onder de namen BreinBoost en BrainRaise geeft hij merken een andere mindset over marketing en helpt hij om van websites klantvriendelijke conversieknallers te maken.

Andere boeken door Dion van der Vaart

Inhoudsopgave

Voorwoord - Roeland Dietvorst
Inleiding - Geen wonder

DEEL 1: COMFORTABELE CONTENT
1 Daan is dope
2 Een gulle glimlach
3 Ogenschijnlijk oké
4 Ongeremd zuipen
5 Een zwarte bladzijde
6 Zaaddodende zinnen
7 Daten met struisvogels

DEEL 2: COMPROMISLOZE CONVERSIE
8 Gauw naar oranje en blauw
9 Haat aan huisstijlgeilheid
10 Nooit meer op de hoogte
11 De spaarpot van pijn en genot
12 Konijn in je brein
Dankwoord

DEEL 3: CREATIEVE CUSTOMER JOURNEY
13 Sympathiek sturen
14 Eindeloos geluksmomentjes
15 Het stramien voor succes
Tot slot - Toen draaide ze zich om

Noten
Over Dion

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten