
Lees verder
Jerry Helmers (1968) is Founder / Sr. communicatieadviseur bij de Crown Media Groep, eigenaar van debat-trainingsinstituut Dé Nederlandse Debatclub en sinds 2011 vaste columnist bij De Financiële Telegraaf. Hij is de auteur van De MarketingCode.
Meer over Jerry HelmersBAM! Hier is dan ein-de-lijk dé oplossing voor mkb'ers en ondernemende zzp'ers die in de waan van de dag nooit de tijd hebben om structureel marketing te bedrijven.
Op de unieke strategische routekaart van De M4rk3tingcode vindt de ondernemer prikkelende handigheidjes, puike haakjes en praktische hulpmiddelen om professioneel marketing te
bedrijven: zo mist de mkb'er of zzp'er geen enkele kans meer!
Deze 69 bouwstenen in inspirerende korte een-minuut-hoofdstukjes leveren ondernemers met groei-ambities gegarandeerd nieuwe ideeën op.
Het resultaat? Meer bekendheid, een betere profilering, de juiste klanten en een stijgende omzet. BAM!
marketing communicatie ondernemerschap mkb zzp strategie bedrijfsgroei social media positionering klantgerichtheid contentstrategie personal branding naamsbekendheid merkbeleving verkopen contentmarketing verkoopstrategie ambassadeurschap onderscheidend vermogen videomarketing klantrelaties internetmarketing persoonlijke effectiviteit doelgroepbepaling klantreis bedrijfscommunicatie customer experience merkidentiteit call-to-action storytelling online zichtbaarheid networking call to action marketing voor mkb bedrijfsidentiteit elevator pitch targeting pr geloofwaardigheid klantbeleving merkambassadeurs marketingcode maatschappelijk verantwoord ondernemen professionaliteit authenticiteit bedrijfscultuur consistency community building unique selling proposition marketing routekaart waardepropositie conversie marketingplanning samenwerking customer journey creativiteit innovatie gedragscode crisismanagement samenwerken cyber security winnaarsmentaliteit duurzaamheid