Charles Huijskens (1953) begon zijn journalistieke carrière als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal.
Meer over Charles HuijskensCode sociale media
Richtlijnen voor zakelijk gebruik
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2010 9789461560377Samenvatting
'Code Sociale Media' helpt "missers" te voorkomen
Wat betekent het gebruik van sociale media nu precies voor uw bedrijf?
Hoe voorkomt u sociale media "missers" waardoor uw bedrijf reputatieschade oploopt?
Wat zijn de do's en dont's?
Sociale media neemt een enorme vlucht, zowel in het privé- als zakelijke leven. Stel u als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte van de mogelijkheden, de kansen, maar ook van de gevaren en risico's. Stel duidelijke richtlijnen op voor uw medewerkers.
Zorg dat u goed bent toegerust om een effectieve sociale mediastrategie uit te stippelen en daarmee het vertrouwen en de loyaliteit van zowel uw klanten als uw werknemers te waarborgen en daarmee de toekomst van uw bedrijf.
'Code Sociale Media' laat met veel voorbeelden zien hoe het werkt.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Inleiding
2. Wat is wat in social medialand?
3. Je kunt niet meer om sociale media heen
4. Op internet gaat nooit iets verloren
5. Werknemers die je reputatie te grabbel gooien
6. Er wordt al over je gepraat
7. Sociale media en vertrouwen
8. Laat de consument het werk doen
9. Hoe zorg je ervoor dat mensen over je praten?
10. Sociale media en Het Nieuwe Werken
11. Code Sociale Media
Meer weten?
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan