Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Handboek AI voor marketing en groei

Marketing in een tijdperk van kunstmatige intelligentie

Paperback Nederlands 2023 9789463563178
Verkooppositie 1550Hoogste positie: 493
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

'Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!'

Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek 'Handboek AI voor marketing en groei' draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie.

Het praktische boek focust op het "wat" en "hoe": hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien.

- Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai
- Focus op "wat" en "hoe", kortom een praktijkgericht boek
- AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie.

Specificaties

ISBN13:9789463563178
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:320
Druk:1
Verschijningsdatum:29-9-2023
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Handboek AI voor marketing en groei - Marketing in een tijdperk van kunstmatige intelligentie
Patrick Petersen 3 oktober 2023 Als ervaren marketingtech-enthousiasteling en nerd hebben de snelle ontwikkelingen van AI mij zeer geïnspireerd. Terugkijkend naar 2016, deed ik onderzoek aan de London Business School & Finance. Mijn focus lag op de combinatie van klantreisanalyse, interpretatie van deep learning en mixed reality. Nu zijn AI-gedreven tools overal te vinden en kun je on the fly onderzoek doen.

Over Patrick Petersen

Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Petersen voltooide recentelijk masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, die hem brachten tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement, de inzet van augmented en virtual reality en de moderne contentstrategie. Deze inzichten hebben hem tevens tot bestseller auteur gemaakt. Hij deelt graag zijn inzichten op gebied van groeien en innoveren van de marketingmix van de toekomst. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer en top 10 marketinginfluencer. De veelzijdige Petersen komt uit een ondernemers- en acteursfamilie en is een ver verleden actief geweest als acteur in onder andere Flodder, ZwartBoek en Jackie Chan’s Who am I.

Andere boeken door Patrick Petersen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek AI voor marketing en groei