Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Anders Kijken

op weg naar Een Merk Dat Klopt

Paperback Nederlands 2022 9789464438468
Verkooppositie 519Hoogste positie: 282
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

The real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes, but in having new eyes. - Marcel Proust

Niet iedere ondernemer is zich ervan bewust dat hij (of zij) naast ondernemer ook visionair, thought leader en change maker kan zijn. Niet iedere ondernemer heeft in potentie Een Merk Dat Klopt. Ben jij wél die ondernemer die weet dat het tijd is voor een volgende stap, en gaat die volgende stap niet om meer omzet of een grotere winst maar om het claimen van jouw unieke plek in de branche of het vertellen van een nieuw, ander verhaal? Wil je jouw impact vergroten? Dan is dit boek voor jou.

De wereld heeft je nodig. We leven in een tijd waarin we ontdekken dat bestaande denkbeelden en werkwijzen niet meer kloppen. Of het nu in de economie is, de politiek, de media, onderwijs of zorg. Ze zijn gebaseerd op een oud mens- en wereldbeeld, vol onbewuste overtuigingen en impliciete oordelen over wat goed en fout, belangrijk of onbelangrijk, waar of niet waar en mooi of lelijk is. Over definities van succes en wat het betekent om van waarde te zijn. We verlangen naar nieuwe leiders die een nieuw, ander verhaal vertellen en ons de weg wijzen naar een nieuwe wereld. Jij kunt die nieuwe leider zijn, zeker met Een Merk Dat Klopt.

Dit boek combineert een antropologische blik op ondernemerschap en onze maatschappij met thema's als leiderschap en zichtbaarheid. Je begrijpt erdoor wat jouw verhaal is en wie je daarmee raakt, welke belofte je doet en waarom mensen zich bij jou willen aansluiten. Je ontdekt wat klopt voor jou.

In Een Merk Dat Klopt is helderheid en alignement tussen alles wat je denkt, doet en zegt. Dat gaat over leiderschap: over steeds opnieuw kiezen voor wat klopt. En het gaat over zichtbaarheid: raken in een wereld waarin niet informatie maar tijd en aandacht schaars zijn. Het boek geeft je de helderheid die je nodig hebt én helpt je bij de eerste stappen op weg naar Een Merk Dat Klopt.

Specificaties

ISBN13:9789464438468
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:128
Uitgever:Pumbo.nl
Druk:1
Verschijningsdatum:21-12-2022
Hoofdrubriek:Ondernemen
ISSN:

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Francien van Eersel

Een Merk Dat Klopt is het gedachtengoed van Francien van Eersel (1977). Francien is antropoloog met meer dan vijftien jaar ervaring in het communicatievak. Met haar Native Brand methode helpt ze sinds 2017 ondernemers en (maatschappelijke) organisaties aan hun merk dat klopt. Haar antropologische kijk op branding is uniek in de wereld. Het gedachtengoed van Een Merk Dat Klopt kent drie pijlers: antropologie, archetypen en de reis van de held. In 2022 ging de eerste jaaropleiding tot Native Brand strateeg van start, speciaal voor professionals die willen werken met het gedachtengoed. Francien is naast ondernemer en Native Brand strateeg ook spreker en auteur. Van haar hand verscheen in 2022 'Anders kijken op weg naar Een Merk Dat Klopt'. In maart 2023 verschijnt 'Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt'.

Andere boeken door Francien van Eersel

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Anders Kijken