
Lees verder
Meer dan 50% van de marketeers verhoogt de return on investment door te testen. Bij heel veel bedrijven wordt er echter nog te weinig tijd besteed aan het structureel en gestructureerd testen van de e-mailuitingen. Met het heldere stappenplan in dit boek kun je de resultaten van e-mailcampagnes snel en significant verbeteren.
'Meer opens, meer clicks' staat boordevol inspirerende cases, tips, do's en don'ts. Je leest onder meer over het inzetten van A/B en multivariate testen, statistische relevantie en het verhogen van de open en click ratio. Het is geschreven voor marketing- en communicatieprofessionals die gebruikmaken van e-mailmarketing en daar meer uit willen halen.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books