Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Agile Marketing
Agile Marketing
Agile Marketing
Adrie Dolman

Adrie Dolman is Master of Science in Management en Organisatie. Hij heeft een achtergrond in databasemarketing en was een van de eerste business agility coaches in Nederland.

Meer over Adrie Dolman
De top 3 van Adrie Dolman Nienke van Oeveren 27 oktober 2016 Adrie Dolman is agile coach en eigenaar van Adapt2Value. Hij helpt bedrijven met agile innoveren, concurreren en excelleren. Onlangs verscheen zijn boek Agile Marketing, dat genomineerd is voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2016. Hij vertelt over zijn top 3. Lees het volledige artikel
Adrie Dolman

Agile Marketing

Sneller innoveren en duurzamer concurreren als groeistrategie

Paperback Nederlands 2016 9789492196125
5 beoordelingen
Voormalig top 100Totaal 2 dagen
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
32,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Genomineerd voor de Pim Marketingliteratuurprijs 2016

Ben jij klaar voor een nieuwe aanpak?

Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten. En deze continu verbeteren zonder tijd of budget te verspillen.

Dit boek laat zien wat agile marketing precies inhoudt. Slimmigheden uit Agile, Scrum en Lean, modellen, inzichten en voorbeelden zorgen voor praktische handvatten. Agile marketing is geschreven voor marketingmanagers, propositie- en productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders. Maar eigenlijk voor iedereen die beter wil inspelen op de behoefte van de klant.

Specificaties

ISBN13:9789492196125
Trefwoorden:agile marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:1-7-2016
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (4)

Agile Marketing
Martin van Dam | 29 september 2016
De principes van Agile (wendbaar, flexibel) zijn volledig geaccepteerd in de wereld van softwareontwikkeling. En die beweging zet zich nu heel snel door naar andere vakgebieden.
Lees verder
Agile Marketing - Sneller innoveren
Lonneke Doggen | 7 september 2016
Vanuit zijn werkervaringen binnen een eigen marketingbureau en later als Agile Coach voor managers en marketeers, geeft Adrie Dolman zijn visie en tips binnen het inmiddels nieuw ontstane vakgebied 'Agile werken'.
Lees verder
Agile marketing van Adrie Dolman
Paul Kruijssen | 22 augustus 2016
‘Ben jij klaar voor een nieuwe aanpak?’ staat te lezen op de flap van Agile Marketing van Adrie Dolman. En inderdaad, ‘die nieuwe aanpak’ is ook wat er in het boek beschreven staat. Een aanpak die met sprints, vanuit ‘Het Doemla Lean Business Canvas’ ook voor jouw organisatie het verschil kan gaan maken.
Lees verder
Agile marketing
Sjors van Leeuwen | 12 juli 2016
Bedrijven moeten meer ‘agile' worden om te kunnen blijven bestaan. Ze moeten sneller en wendbaarder worden. Dat betekent ook meer agile worden op marketinggebied. Adrie Dolman laat in zijn boek Agile Marketing zien wat agile marketing precies inhoudt en hoe je agile marketing in de praktijk brengt.
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
5 stemmen
3
0
1
1
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

opinie
De top 3 van Adrie Dolman
Nienke van Oeveren 27 oktober 2016 Adrie Dolman is agile coach en eigenaar van Adapt2Value. Hij helpt bedrijven met agile innoveren, concurreren en excelleren. Onlangs verscheen zijn boek Agile Marketing, dat genomineerd is voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2016. Hij vertelt over zijn top 3.
Artikel lezen
preview
Preview – Agile Marketing
Adrie Dolman 28 juni 2016 Agile Marketing gaat over innoveren, concurreren en excelleren in een andere dimensie. Over het sneller genereren van de hoogste waarde met het laagste risico. Een vernieuwende groeistrategie die succesvol wordt toegepast in het digitale tijdperk. Een preview.
Artikel lezen

Over Adrie Dolman

Adrie Dolman is Master of Science in Management en Organisatie. Hij heeft een achtergrond in databasemarketing en was een van de eerste business agility coaches in Nederland. Hij is agile coach, mentor en trainer voor managementteams in grotere organisaties. In 2016 verscheen zijn boek Agile marketing dat in Nederland werd genomineerd voor de Marketing Literatuurprijs en in België voor Marketingboek van het jaar.

Andere boeken door Adrie Dolman

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Innoveren, concurreren en excelleren in een andere dimensie
Over de auteur
Waarom dit boek?
Verantwoording

1. Waarom Agile Marketing?
2. Wat doen we met de oude wereld?
3. Wat is Agile Marketing?
4. De Agile Marketing Mix
5. Hoe werkt het Agile Marketing Framework?
6. Het Holistisch Agile Marketing organisatiemodel
7. Radical Management
8. Transformeren naar een Agile Marketing Organisatie
9. Enterprise adaptability
10. Samenvatting

Nawoord
Jargon en zo
De Jip-en-Jannekeversie
Bronnen

Aanbevolen live events...

donderdag 20-04-2023

Jitske Kramer over Teamintelligentie

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Corporate Communication
    Joep Cornelissen
    Corporate Communication
    € 51,99
  • Praktijkonderzoek in marketing en communicatie
    Boudewijn Raessens
    Praktijkonderzoek in marketing en communicatie
    € 27,95
  • Marketing 4.0
    Philip Kotler
    Marketing 4.0
    € 27,05
  • Informatiemanagement
    Roel Grit
    Informatiemanagement
    € 58,95
  • De klantendriehoek
    Philip Van Kelst
    De klantendriehoek
    € 19,99
  • Hacking Growth
    Sean Ellis
    Hacking Growth
    € 21,56

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Agile Marketing

        Agile Marketing
        Adrie Dolman
        /