Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Startup Branding
Startup Branding
Startup Branding
Andy Mosmans Drs. Andy P. Mosmans RM studeerde Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit, is Register Marketeer en werkte achtereenvolgens bij Philips, FHV BBDO en BBDO Nederland. Meer over Andy Mosmans
De genomineerden voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 Karin de Zwaan 3 november 2017 Gisteren zijn de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 bekend gemaakt. Deze prijs voor marketingliteratuur wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt door het Platform Innovatie in Marketing. Er zijn 10 boeken genomineerd. Lees het volledige artikel
Andy Mosmans

Startup Branding

Een goed begin is het halve merk

Paperback Nederlands 2017 9789492196996
25 beoordelingen
Verkooppositie 9653
Audio-download | NL € 14,99 Paperback | NL € 34,50
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
34,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017

Startups zijn hot en ook Nederland koestert deze vernieuwende bedrijven in de hoop dat ze uitgroeien tot duurzaam succesvolle ondernemingen. De grote uitdaging bestaat er uit om van meer startups daadwerkelijke sterren te maken.

Branding vervult hierbij een belangrijke rol omdat het kan helpen een jonge onderneming bekendheid en betekenis te geven. Startup branding draait vooral om ‘becoming’.

In dit boek worden veel cases gepresenteerd en een praktisch model om zelf als startup meer grip te krijgen op de zo gewenste duurzame groei, het Brand Coding Canvas. Het model geeft via 10 C’s concreet invulling aan het proces van ‘business blueprinting’ waarbij het merkconcept als DNA fungeert voor het op een unieke en relevante manier succesvol tot leven brengen van een startup.

Specificaties

ISBN13:9789492196996
Trefwoorden:branding, start-ups
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:Boom Uitgevers Amsterdam
Druk:1
Verschijningsdatum:9-6-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Startup Branding - De moeite waard
Fred Rutgers | 14 juli 2017
Startup Branding van Andy Mosmans is wat mij betreft één van de beste boeken die ik het afgelopen jaar heb gelezen. Niet alleen het onderwerp is de moeite waard, het is ook nog eens bijzonder prettig geschreven. De auteur weet duidelijk waar hij het over heeft.Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
25 stemmen
22
2
0
0
1
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

nieuws
De genomineerden voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017
Karin de Zwaan 3 november 2017 Gisteren zijn de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 bekend gemaakt. Deze prijs voor marketingliteratuur wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt door het Platform Innovatie in Marketing. Uit meer dan 40 marketingboeken zijn 10 boeken genomineerd.
Artikel lezen
preview
Startup Branding - Een goed begin is het halve merk
Andy Mosmans 30 juni 2017 Startups zijn hot en ook Nederland koestert deze vernieuwende bedrijven in de hoop dat ze uitgroeien tot duurzaam succesvolle ondernemingen.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (2)

Over Andy Mosmans

Drs. Andy P. Mosmans RM studeerde Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit, is Register Marketeer en werkte achtereenvolgens bij Philips, FHV BBDO en BBDO Nederland. Tegenwoordig opereert hij als adviseur en ondernemer vanuit ARA Creative Agency en Andy Mosmans & Company. Als adviseur op het vlak van branding, marketing en communicatie werkt(e) hij voor meer dan 100 (inter)nationale vooraanstaande ondernemingen en merken. Verder is hij voorzitter van de Raad van Toezicht van het Amstelland Ziekenhuis, lid van de Raad van Toezicht van Rotterdam Partners, Global Advisory Board Member van het internationale startup platform Get in the Ring en Board Advisor van Tchai International. Hij is ook lid van de Speakers Academy, auteur bij Adfo Groep, blogger bij Adformatie & Marketingonline en publiceert regelmatig in (internationale) vakbladen. Tenslotte doceert hij Marketing & Branding bij Business School Netherlands in Shanghai en Beijing en schreef hij de volgende boeken: Marketing-Communicatie en Chaos (1990), Merkenbeleid (1998/2003), Corporate Reputatie (1999/2001) en Mosmans over Marketing, Merken en Management (2003), Ondernemingssucces (2004/2005/2007/2008/2013), Branding NL (2008/2012/2013) en meest recent Startup Branding (2017).

Andere boeken door Andy Mosmans

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

1. Startup branding
2. The game of the name
3. Identity is destiny
4. Blueprinting business
5. Branding trends

Nawoord

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Pedagogisch Werk 1 Profieldeel Basisdeel (combi)
    M. Bakker
    Pedagogisch Werk 1 Profieldeel Basisdeel (combi)
    € 49,75
  • Mindful communiceren voor hulpverleners
    Pieternel Dijkstra
    Mindful communiceren voor hulpverleners
    € 23,70
  • Pedagogisch werk 2 (combi)
    A Martin
    Pedagogisch werk 2 (combi)
    € 49,75
  • Industriële productie
    Huub Kals
    Industriële productie
    € 82,95
  • Observeren en rapporteren
    Smadar Celestin-Westreich
    Observeren en rapporteren
    € 35,95
  • Interventies in het onderwijs: leerproblemen
    Patrick Snellings
    Interventies in het onderwijs: leerproblemen
    € 31,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Startup Branding

        Startup Branding
        Andy Mosmans
        /