Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Jouw contentplan op een bierviltje

Hoe je als zzp'er een bestaan opbouwt met blogs, video's, podcasts en nieuwsbrieven

Paperback Nederlands 2022 9789492528964
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Stel je bent een hele goede fotograaf, journalist, jurist of meubelmaker. Hoe leuk is het dan als je - volledig op jouw manier - kunt leven van jouw mooie vak? Iedere ondernemer kan met behulp van wat basale marketingprincipes (en keihard werken en geduld) een publiek opbouwen en zijn spullen of diensten aan dat publiek verkopen.

In dit boek vertelt Bas Hakker, zonder de alwetende goeroe uit te hangen of kansloze beloftes te doen, hoe je zelf aan de slag kunt met contentmarketing. En het mooie is dat jouw hele plan voor zo’n leven zonder bazen op één bierviltje past.

Specificaties

ISBN13:9789492528964
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:198
Uitgever:S2 uitgevers
Druk:1
Verschijningsdatum:25-1-2022
Hoofdrubriek:Marketing, Ondernemen
ISSN:

Expertrecensies (1)

Jouw contentplan op een bierviltje - ‘Veel praktische handvatten’
Henk Jan Kamsteeg | 16 maart 2022
Een klein boek dat grote impact kan maken. Ga aan de slag met ‘Jouw contentplan op een bierviltje’ van Bas Hakker en grote kans dat anderen meegaan in jouw purpose.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

video
Contentmarketing voor ondernemers
Bas Hakker 19 april 2022 In dit boek vertelt Bas Hakker, zonder de alwetende goeroe uit te hangen of kansloze beloftes te doen, hoe je zelf aan de slag kunt met contentmarketing. In de Bookchat vertelt hij hoe jouw hele plan op één bierviltje past.
interview
Contentmarketing is niet ingewikkeld
Peter Spijker 25 februari 2022 Met ‘Jouw contentplan op een bierviltje’ wil Bas Hakker freelancers en andere ondernemers helpen om op een eenvoudige en betaalbare manier met contentmarketing aan de slag te gaan. Waar het op neerkomt is content te maken waar mensen echt iets aan hebben zodat ze bereid zijn om te gaan betalen voor jouw producten of diensten. 
preview
Jouw contentplan op een bierviltje
Bas Hakker 18 januari 2022 Iedere ondernemer kan met behulp van wat basale marketingprincipes (en keihard werken) een publiek opbouwen en zijn spullen of diensten aan dat publiek verkopen. 'Jouw contentplan op een bierviltje' belooft een praktisch antwoord op de vraag: Hoe dan? In dit blog vertelt de auteur over zijn boek.

Over Bas Hakker

Bas Hakker studeerde marketingcommunicatie en schreef daarna als journalist veel over media en marketing voor Adformatie, MarketingTribune, AD, NRC en Managementboek. Vandaag de dag is hij hoofdredacteur van marketingwebsite Candid.news. Met zijn bedrijf ‘Kleedkamer4’ helpt hij kleine ondernemers met het opbouwen van een klantenbestand.

Andere boeken door Bas Hakker

Inhoudsopgave

Voorwoord: Samen in een bootje
Inleiding: Contentmarketing, wat is dat eigenlijk?

1 Een goed werkplan
2 De bovenste helft van het bierviltje
3 De onderste helft van het bierviltje
4 Content organiseren en beter worden
5 Een publiek opbouwen
6 Hoe ga je je spulletje verkopen?
7 De Kleedklamer4-methode

Nawoord
Bronnen



Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Jouw contentplan op een bierviltje