Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Podcasten voor communicatieprofessionals

Paperback Nederlands 2022 9789493282087
Verkooppositie 167Hoogste positie: 134
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Met een goede zakelijke podcast is het alsof je elke week een inspirerende bijeenkomst organiseert. Het geeft jouw organisatie de mogelijkheid om zo’n halfuur lang de volledige aandacht te krijgen van jouw doelgroep. En voor jouw studiogasten is het een sterkere relatiebinding dan een partijtje golfen. Maar die onverdeelde aandacht krijg je alleen als jouw podcast precies aansluit bij de behoeftes van de luisteraar, een herkenbaar format heeft en de juiste sfeer.

Dankzij Podcasten voor communicatieprofessionals word je razendsnel meegenomen in de ontwikkeling, productie, promotie en distributie van jouw podcast. Met het unieke Podcast Value Canvas creëer je op één A4’tje een plan met alle aspecten die relevant zijn voor een succesvolle zakelijke podcast.

Aan het einde van dit boek ben je klaar voor het produceren van de eerste aflevering!

Specificaties

ISBN13:9789493282087
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:136
Uitgever:S2 uitgevers
Druk:1
Verschijningsdatum:18-11-2022
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Podcasten voor communicatieprofessionals
Glenn van der Burg 9 december 2022 Luister jij ook naar podcasts? Dan overweeg je vast om ook voor jouw organisatie een podcast te gebruiken voor jullie communicatie. Maar welke rol speelt de podcast naast alle andere middelen? En hoe pak je het aan om te komen tot een succesvolle podcast voor jouw organisatie? Ik geef je een praktische kickstart met mijn boek: ‘Podcasten voor Communicatieprofessionals’. Bij de eerste vraag help ik je in deze preview: Waarom zou ik een podcast inzetten voor mijn communicatie?

Over Glenn van der Burg

Glenn van der Burg maakte sinds 2015 meer dan 500 zakelijke podcasts. Hij is presentator op New Business Radio en ontwikkelt en presenteert podcasts voor o.a. TNO, Universiteit Utrecht, Schouten & Nelissen, ZonMw en SeederDeBoer. Daarnaast geeft Glenn podcastworkshops in samenwerking met De Radiofabriek in Hilversum.

Andere boeken door Glenn van der Burg

Inhoudsopgave

Bijsluiter 8

Waarom een podcast voor jouw zakelijke doelen? 9

1 Wie gaat er luisteren? 21
Case: ‘Een podcast zorgt voor verdieping en emotie’ – Karin Brug 30
2 Waarom blijft iemand luisteren? 37
Case: ‘Onze podcast voelt hetzelfde als met ons samenwerken’ – Harriët Garvelink 54
3 Wat moet je doen? 61
Case: ‘Je moet het doen in het moment’ – Pierre Papa 72
4 Wat heb je nodig? 77
Case: ‘Wij zetten vakmensen in de spotlights’ – Rob ter Mors 84
5 Hoe kun je luisteren? 89
6 Hoe kom je aan luisteraars? 99
Case: ‘Hoe meer niche, hoe beter’ – Lars Schotanus en Jaco Bal 110
7 Wat kost een podcast? 117
8 Wat levert een podcast op? 123
9 En nu? 131

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Podcasten voor communicatieprofessionals