Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Gratis voorpublicatie

Thuis ben ik niet zo leuk! - gratis voorpublicatie

Klanten vinden en binden met een beetje humor

Voorpublicatie Pdf met watermerkbeveiliging Nederlands 2020 9797090119453
1
Voormalig #1Totaal 28 dagen
Verkooppositie 999999928 dagen als #1
Direct te downloaden
Gratis voorpublicatie

Samenvatting

Gratis download
Deze voorpublicatie (PDF) van het nieuwe boek van Jos Burgers is gratis te downloaden en bevat 27 pagina's uit het boek dat in februari 2020 is verschenen.

Over het boek
Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico’s aan het gebruik van humor. Je kunt de plank behoorlijk misslaan.

In zijn nieuwste boek Thuis ben ik niet zo leuk! laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe humor kan bijdragen aan zakelijk succes – en dat het een vaardigheid is die iedereen kan ontwikkelen. Niet door de lolbroek van de afdeling te worden, maar door humor op de juiste momenten bewust in te zetten in de communicatie met klanten. Met als doel verrassend uit de hoek te komen en hen te laten (glim)lachen.

Op zijn kenmerkende luchtige en praktische wijze beschrijft Jos Burgers waarom humor je gunfactor vergroot en maakt dat je opvalt, hoe je beter wordt in het gebruik ervan in het contact met klanten, welke risico’s en valkuilen er zijn en hoe je die kunt vermijden. Een boek vol herkenbare voorbeelden die aantonen dat klanten sneller voor je kiezen en langer bij je blijven, als je de moed hebt om serieus werk te maken van humor!

Specificaties

ISBN13:9797090119453
Taal:Nederlands
Bindwijze:voorpublicatie
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:pdf
Aantal pagina's:27
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (4)

Thuis ben ik niet zo leuk! - 'De lessen uit dit prima boek blijven goed hangen'
Elly Stroo Cloeck | 18 augustus 2020
Dit boek is niet grappig, zegt auteur Jos Burgers over zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk, het is bedoeld om je te leren hoe je humor kunt inzetten in je klantcontacten. En hoe je dat vooral niet moet doen. Sorry, Jos, maar ik vond het boek wèl grappig.Lees verder
Thuis ben ik niet zo leuk! – Humor om te leren
Peter Streefkerk | 17 juni 2020
In zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk! laat Jos Burgers zien hoe je, zelfs als inkoper, je klanten en je leveranciers toch kunt vinden en binden met een beetje humor. Of dat bij aanbestedingen eveneens zo werkt, laten we maar even in het midden. Hebben inkopers gevoel voor humor?Lees verder
Thuis ben ik niet zo leuk - 'Ik had nog veel meer over dit onderwerp willen lezen'
Dymph Neeteson | 10 maart 2020
Thuis ben ik niet zo leuk! - 'Een serieus en grappig boek over humor'
Henk Jan Kamsteeg | 11 februari 2020
Het bleef akelig stil in de zaal. De van tevoren bedachte grap die ik maakte, bleek niet aan te slaan. Gelukkig was ik ad rem genoeg om de stilte op te vangen door te zeggen: ‘Oké, boodschap is duidelijk. Die laten we er voortaan uit.' Schade beperkt, want alsnog werd er luid gegrinnikt door het publiek.Lees verder
Alle expertrecensies (4)

Lezersrecensies

4.9 van de 5
9 stemmen
8
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

interview
Jos Burgers: ‘Een goede grap kan viral gaan’
Hans van der Klis 12 februari 2020 Lachen is gezond, ook in het contact met klanten. In zijn nieuwe boek Thuis ben ik niet zo leuk! biedt Jos Burgers zijn lezers een stoomcursus humor in zakelijke contacten, inclusief de do's en don'ts. ‘Het effect van humor moet altijd het uitgangspunt zijn. Humor is een middel, geen doel.'
column
Redactioneel - Humor
Pierre Pieterse 28 januari 2020 ‘Voor we overgaan tot de uitreiking van de diploma's zal mr. Leonard van Hoogstede u wat vertellen over humor in het recht.' O jee, dacht ik en dat bleek volkomen terecht. Lid na lid passeerde, al dan niet tot achter de punt genummerd.
interview
Jos Burgers: Lezers en luisteraars zijn op zoek naar quick wins
Ronald Buitenhuis 15 juni 2019 Na de crisis zijn we allemaal druk, druk, druk. Toch slagen we er nauwelijks in om mooie marges en prima rendementen te halen. Dat is raar. ‘Met alleen een grote klantenkring schiet je niks op', zegt bestsellerauteur Jos Burgers. ‘Je moet een fanclub hebben.’
Alle interviews en artikelen (3)

Over Jos Burgers

Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Hij startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg was hij ruim tien jaar als docent Marketing verbonden aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Andere boeken door Jos Burgers

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Thuis ben ik niet zo leuk! - gratis voorpublicatie