Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

No Budget Marketing

Het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2010 9789052617473
10
Voormalig top 10Totaal 7 dagen
EvergreenTotaal 734 dagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.

In 'No Budget Marketing' laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie. U maakt kennis met een andere manier van denken die geld bespaart én extra klanten oplevert. Want wat is nu geloofwaardiger: een voorgekookte reclameboodschap of mond-tot-mondreclame van een oprecht tevreden klant? No Budget Marketing betekent op een andere manier omgaan met klanten en media. Ontdek niet alleen hoe u van uw klanten ambassadeurs maakt. Leer ook hoe u de pers op uw hand krijgt en nieuwe klanten zélf kennis laat maken met uw product of dienst. Een eerste goede ervaring is de allerbeste reclame!

Is 'No Budget Marketing' dan een antireclameboek? Integendeel: No Budget Marketing laat zich uitstekend combineren met traditionele marketing- en communicatietechnieken. Dit boek leert u welk middel het meest effectief is voor welk doel, en hoe Budget Marketing en No Budget Marketing elkaar kunnen versterken. Dus of uw marketingbudget nu groot of klein is, No Budget Marketing is een onmisbare aanvulling op uw marketinggereedschapskist.

Jos Burgers is auteur van managementboeken over klantgerichtheid, marketing, relatiemanagement en acquisitie, waaronder de bestseller 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' Als zelfstandig marketingadviseur helpt hij organisaties bij het vinden en binden van klanten, waarbij hij zijn klanten niet bedelft onder adviesrapporten, maar hen prikkelt en praktische adviezen aanreikt.

Specificaties

ISBN13:9789052617473
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:138
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:7-12-2010
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

3.9 van de 5
40 stemmen
14
14
8
1
3

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jos Burgers

Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Hij startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars.  Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Andere boeken door Jos Burgers

Inhoudsopgave

Hoofdstuk 1. Wat is No Budget Marketing en hoe werkt 't?

Dit is geen boek tegen reclame
Het belang van mond-tot-mondreclame?
Meer en minder geloofwaardige mond-tot-mondreclame
De werking van No Budget Marketing
Realiseer zes doelstellingen tegelijk

Hoofdstuk 2. Waarom No Budget Marketing steeds belangrijker wordt

2.1 De effectiviteit van massamedia neemt af
2.2 Internet maakt markten transparanter
2.3 De klant weet het vaak ook niet meer
2.4 Technologie en wetgeving schieten de klant te hulp
2.5 Waarom Budget Marketing populair zal blijven

Hoofdstuk 3. De vijf pijlers onder No Budget Marketing

3.1 Moeilijk, maar de moeite waard
3.2 Pijler 1. Lever onderscheidende klantwaarde
3.3 Pijler 2. Overtref de verwachten van klanten
3.4 Pijler 3. Investeer in ambassadeurs
3.5 Pijler 4. Maak de eerste kennismaking onvergetelijk
3.6 Pijler 5. Laat prospects ervaring met u opdoen

Hoofdstuk 4. Optimaliseer uw No Budget Marketing-strategie

4.1 Ga met uw klanten in gesprek
4.2 Zet klachten om in complimenten
4.3 Versterk de effecten van mond-tot-mondreclame
4.4 Investeer vooral in waardevolle klanten

Hoofdstuk 5. No Budget Marketing ondersteunen met traditionele middelen

5.1 Maak uw marketingbudget meer rendabel
5.2 Zorg voor een eenduidige boodschap
5.3 Haal meer profijt uit uw ambassadeurs
5.4 Maak uw marketingmiddelen No Budget Marketing-proof
5.5 U hoeft het niet allemaal alleen te doen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        No Budget Marketing