
Lees verder
Jan L.C.M. van Setten MBA is mede-oprichter van de Business Innovation Group (BIG) Unlimited. Hij is inmiddels een veelgevraagd spreker en managementcoach op de terreinen strategie, commercie en organisatieverandering.
Meer over Jan van SettenKlanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Misschien komt dat wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten, over zichzelf? Als u dat weet, kunt u daarop inspelen en de klant geven wat hij werkelijk nodig heeft.
Jan van Setten fluistert u in hoe u de klant voor u kunt winnen, zodat zowel hij als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijkt u met frisse blik tegen uw klanten en uzelf aan.