Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Calimeromarketing 2.0 in een eierdop

Voor ondernemers, freelancers en zzp'ers die geen boeken lezen

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789059725010
Niet meer leverbaar.

Samenvatting

In 2004 verscheen Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn en in 2009 Calimeromarketing 2.0, de nieuwe marketing - filosofie voor kleine ondernemers, freelancers en zzp'ers. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme kleine ondernemers laten zien hoe sterk hun positie is ten opzichte van grotere concurrenten. En ze wil laten zien dat een beperkt budget geen bezwaar hoeft te zijn voor effectieve marketing. Zeker in het digitale tijdperk.

Lang niet alle ondernemers lezen boeken. Daarom heeft ze voor alle niet-lezers haar gedachtegoed samengevat in een handzaam boekje. Behoort u tot de groep nietboekenlezers, dan kunt u met dit boekje in ongeveer één uur kennismaken met de tien spelregels van Calimeromarketing in het 2.0 tijdperk. En er vervolgens uw voordeel mee doen.

Specificaties

ISBN13:9789059725010
Trefwoorden:marketing, ondernemen, zzp
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:4
Druk:1
Verschijningsdatum:1-3-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Karen Romme

Karen Romme (1965) werd in 1991 als 25-jarige ondernemer. Ze specialiseert zich sinds 1998 in het ondernemerschap zelf. Sinds 2000 schreef ze veertien boeken en is al jaren een van de meest gelezen auteurs door ondernemers en mensen die dat willen worden. Ze is vooral bekend van haar bestsellers over Calimeromarketing, de praktische marketingmethode voor kleine ondernemers en zzp'ers. Ze was jarenlang een van de ondernemerscolumnisten van het FD. Naast spreker over ondernemerschap en slimme marketing voor ondernemers en strategisch meedenker op marketing en ondernemersgebied, is ze cross media ondernemer.

Andere boeken door Karen Romme

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Calimeromarketing 2.0 in een eierdop