Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
gebondenEngels336 blz.9780198701873
This book is the first sustained and focused inquiry into the organizational dimension of business model innovation. Meer
paperbackEngels208 blz.9780262720472
1e druk
17-3-2006
Gebruikers, geholpen door verbeteringen aan computer- en communicatietechnologie, kunnen meer en meer zelf nieuwe producten en diensten ontwikkelen. Meer
e-bookEngels392 blz.9780203053515
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
This volume documents the growth of a new kind of interdisciplinary teamwork that is evolving among practitioners, researchers, teacher educators, and community partners. Meer
72,80
Dit product is uitverkocht
paperbackEngels394 blz.9780199226467
1e druk
Dit boek verschaft een nieuw paradigma voor het managen van onderzoek in organisaties, alsmede over het op de markt brengen van nieuwe technologieën. Meer
gebondenEngels272 blz.9780230343436
1e druk
21-11-2011
Deze uitgave presenteert een baanbrekend nieuw model voor een succesvolle verbetering van uw marketing, geschreven door twee toonaangevende experts in marketing en innovatie. Meer
paperbackEngels250 blz.9780273719120
1e druk
Innovatie is 'in'. In dit boek 'The Truth About Innovation' worden een aantal waarheden gepresenteerd en u ontdekt hoe u de kracht van innovatie kunt gebruiken om creativiteit, samenwerking en winst te verhogen. Meer
gebondenEngels310 blz.9780470027516
1e druk
In 'The Brand Innovation Manifesto' herdefinieert John Grant de aard van merken, door te laten zien waarom de oude modellen niet werken. Het concept 'brand molecule' wordt in dit boek gepresenteerd. Meer
gebondenEngels242 blz.9780470905746
1e druk
De vader van open innovatie is terug, en dit boek is nog belangrijker dan zijn eerste bestseller. Chesbrough laat zien hoe u open innovatie combineert met servicegerichtheid. Meer
69% KORTING
paperbackEngels234 blz.9780367668617
1e druk
30-9-2020
This book provides a comprehensive assessment of the global diffusion of the Revolution in Military Affairs (RMA) and its impact on military innovation trajectories in small states. Meer
paperbackEngels720 blz.9780198746492
1e druk
7-5-2015
The Oxford Handbook of Innovation Management offers a comprehensive and timely analysis of the nature and importance of innovation and the strategies and practices that can be used to improve organizational benefits from innovation. Meer
paperbackEngels432 blz.9780008334840
1e druk
17-9-2024
'Ridley is spot-on when it comes to the vital ingredients for success' Sir James Dyson Building on his bestseller The Rational Optimist, Matt Ridley chronicles the history of innovation, and how we need to change our thinking on the subject. Meer
ingenaaidEngels592 blz.9780470510667
2e druk
Vernieuwing, design en creativiteit vallen onder de meest gebruikte termen in business tegenwoordig. Veel managers zijn het er mee eens dat innovatie en creativiteit essentieel zijn voor het zeker stellen van succes op de lange termijn, maar velen worstelen met het realiseren van innovativiteit en creativiteit in de praktijk. Meer
gebondenEngels292 blz.9780367701406
1e druk
30-6-2021
In 2019, ISO Technical Committee 279 released a new international standard on innovation management system called ISO 56002:2019. Meer
paperbackEngels356 blz.9780470601747
1e druk
Succesvol ondernemen vraagt constante creativiteit. U moet in staat zijn om oplossingen te genereren en nieuwe producten of diensten voor snelveranderende markten te bedenken. Meer
gebondenEngels304 blz.9780470576847
1e druk
'The Power of Social Innovation' biedt het inzicht en de gereedschappen die nodig zijn om gemeenschappen beter te laten functioneren. De auteur, Stephen Goldsmith laat zien hoe gewone burgers een grote verandering kunnen veroorzaken. Meer
e-bookEngels4 blz.9789081793728
1e druk
21-2-2012
Brand-oriented Innovation is een verhelderend boek over innovatie en meer specifiek het weinig bekende concept van merkgeoriënteerde innovatie. In het boek wordt het 3I model voor (merkgeoriënteerde) innovatie geïntroduceerd en toegelicht. Meer
paperbackEngels128 blz.9789063695200
1e druk
17-1-2019
Organizations today innovate to survive in a competitive, complex, and interconnected business world. They co-create with others outside their own organization to succeed. Meer
paperbackEngels304 blz.9789063696207
1e druk
9-9-2021
The 'Innovation Accounting' book provides a practical guide for measuring your company’s innovation ecosystem. Meer