Filteren
Trefwoord
10 resultaten
Trefwoord: Kernprocessen
paperbackNederlands329 blz.9789001078386
3e druk
17-3-2023
'Procesmanagement' biedt een helder overzicht van de primaire, secundaire en bestuurlijke processen in bedrijven en organisaties. Studenten leren deze processen schematisch weer te geven, te analyseren en te (her)ontwerpen. Meer
paperbackNederlands509 blz.9789001024666
4e druk
17-7-2024
'Bedrijfskunde Integraal' geeft een overzicht van een bedrijf als geheel en van elk afzonderlijk bedrijfsonderdeel. Vanuit dit perspectief kan gewerkt worden aan oplossingen voor bedrijfskundige problemen. Meer
paperbackNederlands212 blz.9789013097092
1e druk
18-1-2013
andere uitgaves beschikbaar
'Procesbeheersing in de industrie' benoemt op bedrieglijk simpele maar indringende wijze organisatorische processen die vanuit de praktijk erg herkenbaar zijn. Meer
paperbackNederlands180 blz.9789001738617
4e druk
17-8-2021
Met Beginselen van de Administratieve organisatie krijgen studenten praktisch inzicht in de werking en de mogelijke verbetering van de administratieve organisatie. Meer
paperbackNederlands118 blz.9789024417346
1e druk
8-5-2012
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Meer
e-bookNederlands304 blz.9789047015048
1e druk
19-2-2021
andere uitgaves beschikbaar
In deze klassieker lees je hoe je met een goede voorbereiding je snel inwerkt, hoe je early wins scoort, bouwt aan een sterk team en samenwerkingen aangaat. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789461265975
1e druk
6-2-2024
andere uitgaves beschikbaar
Laat je niet van de wijs brengen door hypes. Alles wat je nodig hebt voor een goede bedrijfsvoering is een heldere strategie en een werkwijze waarmee je mensen, processen en producten succesvol kunt aansturen. Meer
paperbackNederlands140 blz.9789493277809
1e druk
23-6-2023
andere uitgaves beschikbaar
Het is voor mkb-ondernemers één van de grootste uitdagingen om de juiste medewerkers binnen te halen en ze binnen te houden. In dit boek lees je hoe je je medewerkers kunt boeien, binden & behouden. Meer
paperbackNederlands104 blz.9789013050202
2e druk
15-11-2007
Veel managers weten onvoldoende over hun processen en hoe deze kunnen worden verbeterd, vereenvoudigd of zelfs geëlimineerd. Al dan niet gedwongen door de omstandigheden wordt steeds meer duidelijk dat in eerste instantie een heldere kijk op de processen van de organisatie noodzakelijk is om te kunnen bepalen welke stappen wel of geen toegevoegde waarde (meer) hebben en hoe het proces optimaler vorm te geven is. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789492926500
1e druk
28-6-2019
andere uitgaves beschikbaar
Rolf en Peter beschrijven in dit boek hoe een organisatie kan groeien naar een bedrijf waarbij verschillende partijen met elkaar interacteren en elkaar in balans houden, in een ecosysteem. Meer