E. Resnick
Wine Brands
Success Strategies for New Markets, New Consumers and New Trends
Gebonden Engels 2008 9780230554030Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
Samenvatting
This practical new book is written by a leading wine industry expert, in an easy and accessible style. Illustrated with many case studies from around the world, this book describes how marketers and academics can respond to new challenges in the wine trade and is an invaluable guide to anyone working in, or interested in, this industry.
Specificaties
ISBN13:9780230554030
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Uitgever:Palgrave Macmillan UK
Hoofdrubriek:Internet en social media, Reclame en verkoop, Marketing
Lezersrecensies
Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Geef uw waardering
Inhoudsopgave
PART I- NEW AND TRADITIONAL CUSTOMERS Portrait of a Man as a Traditional Consumer Values and Trends of the New Consumers Birth of the New Wine Consumer PART 11- REACHING THE NEW CONSUMER Traditional Marketing vs. Web Marketing Pouring Wines in New Ways: Marketing on Web 1.0 Web 2.0 and New Millennium: Innovative Ways for New Trends Web Communities and Netnography Wine and Branding
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan