Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Leiderschap
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-Books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Marketing 5.0
Marketing 5.0
Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago.

Meer over de auteurs
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 5.0

Technology for Humanity

Gebonden Engels 2021 1e druk 9781119668510
2 stemmen
Voormalig top 100Totaal 1 dag
1e druk | 2010 € 30,73 1e druk | 2017 € 30,73 1e druk | 2021 € 34,98 1e druk | 2023 € 32,13
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
34,98
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Rediscover the fundamentals of marketing from the best in the business

In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world.

In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.

Following the pattern presented in his bestselling Marketing X.0 series, Philip Kotler covers the crucial topics necessary to understand modern marketing, including:
- Artificial Intelligence for marketing automation
- Agile marketing
- “Segments of one” marketing
- Contextual technology
- Facial recognition and voice tech for marketing
- The future of Customer Experience (CX)
- Transmedia storytelling
- The “Whatever-Whenever-Wherever” service delivery
- “Everything-As-A-Service” business model
-I nternet of Things and blockchain for marketing
- Virtual and augmented reality marketing
- Corporate activism

Perfect for traditional and digital marketers, as well as students and teachers of marketing and business, Marketing 5.0 reinvigorates the field of marketing with actionable recommendations and unique insights.

Specificaties

ISBN13:9781119668510
Trefwoorden:marketing, toekomst, digitale marketing
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:208
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:1
Verschijningsdatum:20-4-2021
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (4)

recensie
Marketing 3.0
Paul Riegen | 9 april 2013
'Marketing 3.0' is het nieuwste boek van Philip Kotler en twee Aziatische auteurs. Opmerkelijk is dat het voorwoord is geschreven door de president van Indonesië. Opmerkelijk omdat daaruit blijkt dat een nieuwe manier van marketingdenken haar oorsprong niet automatisch in de oorspronkelijke marketinglanden heeft. 
Lees verder
recensie
Marketing 3.0
Michiel Pieters | 25 januari 2011
In het boek 'Marketing 3.0' beschrijven Kotler e.a. marketing in haar overgang van productgericht (1.0) naar consumentgericht (2.0) naar mensgericht (3.0). Vanuit de trends in marketing wordt op gestructureerde wijze aangegeven hoe het bedrijfsleven dichter bij haar klanten kan komen door meer op waarden te sturen en hoofd, hart en ziel van de klant aan te spreken. De titel van het boek is ietwat megalomaan en belooft meer dan het kan waarmaken. Het is echter wel een boek dat je gelezen moet hebben als 'commercant'.
Lees verder
recensie
Marketing 3.0
Louis Thorig | 12 oktober 2010
Marketing 3.0 beperkt zich niet meer tot alleen het verkopen van producten of diensten aan doelgroepen, maar is vooral gericht om het consumentenvertrouwen te herstellen. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya en Iwan Setiawan nemen u in hun nieuwe boek 'Marketing 3.0' mee naar het volgende niveau van een moderne manier van marketingdenken en bedrijven. Het gaat erom hoe een missie, ondernemingsvisie en bedrijfswaarden te delen met alle relevante stakeholders om succesvol te zijn of te worden.
Lees verder
recensie
Marketing 3.0
Paul Hassels Mönning | 5 oktober 2010
In drie secties over respectievelijk trends, strategie en toepassing schetsen Philip Kotler, Hermanwan Kartajaya en Iwan Setiawan in 'Marketing 3.0' de waarde van de marketingdiscipline anno nu. Verwacht geen schokkend nieuw perspectief. Marketing 3.0 is voor de meeste marketeers en business developers naar verwachting vooral een synthese van al langer bestaande trends en inzichten. Wel biedt dit compacte boek een goed overzicht van de actuele, mogelijke betekenis van marketing. En van de marketing van betekenis.
Lees verder

Lezersrecensies

2.5 van de 5
2 stemmen
0
1
0
0
1
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Bekijk alle boeken

Over Hermawan Kartajaya

Hermawan Kartajaya is oprichter en executive chairman van MarkPlus, Inc., en een van de ‘50 Goeroes die de toekomst van marketing hebben vormgegeven’, volgens het Chartered Institute of Marketing, Verenigd Koninkrijk. Ook ontving Hermawan de Distinguished Global Leadership Award van de Pan-Pacific Business Association aan de Universiteit van Nebraska-Lincoln. Hij is de huidige president van de Asia Council for Small Business – een regionale raad van ondernemingen en afdelingen van de International Council for Small Business – en medeoprichter van de Asia Marketing Federation.

Andere boeken door Hermawan Kartajaya

Bekijk alle boeken

Over Iwan Setiawan

Iwan Setiawan is chief operating officer van MarkPlus, Inc. (www.markplusinc.com), waar hij bedrijven helpt met het ontwerpen van hun marketingstrategieën. Hij is een regelmatig schrijver en spreker en tevens hoofdredacteur van Marketeers (www.marketeers.com). Iwan behaalde een MBA aan de Kellogg School of Management van Northwestern University en een BEng aan de University of Indonesia.

Andere boeken door Iwan Setiawan

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

PART I INTRODUCTION
Chapter 1 WELCOME TO MARKETING 5.0: Technology for Humanity

PART II CHALLENGES MARKETERS FACE IN DIGITAL WORLD
Chapter 2 GENERATION GAP: Marketing to Baby Boomers, X, Y, Z, and Alpha
Chapter 3 PROSPERITY POLARIZATION: Creating Inclusivity and Sustainability for Society
Chapter 4 DIGITAL DIVIDE: Making Tech Personal, Social, and Experiential

Part III NEW STRATEGIES FOR TECH-EMPOWERED MARKETING
Chapter 5 THE DIGITAL-READY ORGANIZATION: One Strategy Doesn’t Fit All
Chapter 6 THE NEXT TECH: It’s Time for Human-Like Technologies to Take Off
Chapter 7 THE NEW CX: Machines are Cool, but Humans are Warm

PART IV NEW TACTICS LEVERAGING MARKETING TECH
Chapter 8 DATA-DRIVEN MARKETING: Building Data Ecosystem for Better Targeting
Chapter 9 PREDICTIVE MARKETING: Anticipating Market Demand with Proactive Action
Chapter 10 CONTEXTUAL MARKETING: Making Personalized Sense-and-Respond Experience
Chapter 11 AUGMENTED MARKETING: Delivering Tech-Empowered Human Interaction
Chapter 12 AGILE MARKETING: Executing Operations at Pace and Scale

Index

Aanbevolen live events...

vrijdag 26-09-2025

Amsterdam Business Forum 2025

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Winning at Innovation
    Fernando Trias de Bes
    Winning at Innovation
    € 37,59
  • Marketing 3.0
    Philip Kotler
    Marketing 3.0
    € 30,73
  • Ten Deadly Marketing Sins
    Philip Kotler
    Ten Deadly Marketing Sins
    € 36,38
  • Social Marketing
    Nancy Lee
    Social Marketing
    € 154,00
  • Good Works!
    Philip Kotler
    Good Works!
    € 32,13
  • Winning Global Markets
    Philip Kotler
    Winning Global Markets
    € 33,55

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing 5.0

        Marketing 5.0
        Philip Kotler , Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Marketing 5.0

        Verwijder uw beoordeling