Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Basisboek digital analytics
Basisboek digital analytics
Basisboek digital analytics
Danny Oosterveer Danny Oosterveer is een allround digital marketeer die zijn voorliefde voor de creatieve kant van marketing combineert met een passie voor data. Meer over Danny Oosterveer
Shortlist PIM Marketing Literatuur Prijs 2018 Karin de Zwaan 18 october 2018 Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de genomineerden voor de Marketing Literatuur Prijs 2018 bekend gemaakt. Met deze prijs wil het kennisnetwerk de vernieuwing in het Nederlandse marketingvakgebied stimuleren. Lees het volledige artikel
Danny Oosterveer

Basisboek digital analytics

Benut de kracht van databedreven marketing

Paperback Nederlands 2018 9789001878191
10 beoordelingen
Verkooppositie 3362 dagen in de top 100
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
39,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

- Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet
- behandelt alle facetten van analytics
- aandacht voor online én offline marketing.

Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de 'echte' wereld doen wordt steeds vaker digitaal vastgelegd. Dit heeft gezorgd voor een explosieve groei in de hoeveelheid data waarover organisaties beschikken. Deze data zijn enorm waardevol. Maar hoe vertaal je die enorme hoeveelheid data naar bruikbare inzichten?

De eerste editie van Basisboek digital analytics reikt studenten en professionals de kennis en vaardigheden aan om data naar zinvolle kennis te vertalen en de marketinginspanningen te verbeteren. De brede oriëntatie maakt dit boek uniek: alle facetten van analytics komen aan bod, van de 'why' van data tot big data en van het opstellen van metrics tot optimalisatie.

De focus ligt daarbij op online, maar ook offline komt aan de orde. Het bevat actuele wetenschappelijke inzichten en biedt tegelijkertijd praktische handvatten om te communiceren over en met data.

'Basisboek digital analytics' is gericht op communicatie- en marketinggerichte opleidingen in het hoger onderwijs. Daarnaast is het zeer waardevol voor professionals die met digital analytics aan de slag gaan.

Specificaties

ISBN13:9789001878191
Trefwoorden:marketing, Databasemarketing, Data analyse, Data Analytics
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:316
Uitgever:Noordhoff
Druk:1
Verschijningsdatum:28-3-2018
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.6 van de 5
10 stemmen
7
2
1
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

nieuws
Shortlist PIM Marketing Literatuur Prijs 2018
Karin de Zwaan 18 oktober 2018 Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de genomineerden voor de Marketing Literatuur Prijs 2018 bekend gemaakt. Met deze prijs wil het kennisnetwerk de vernieuwing in het Nederlandse marketingvakgebied stimuleren.
Artikel lezen
preview
Basisboek Digital Analytics - Benut de kracht van databedreven marketing
Danny Oosterveer 28 mei 2018 Je kunt geen congres bezoeken, blog lezen of krant openslaan of er wordt wel wat geroepen over data. Data is het nieuwe zwarte goud, zo wordt ons beloofd.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (2)

Over Danny Oosterveer

Danny Oosterveer is een allround digital marketeer die zijn voorliefde voor de creatieve kant van marketing combineert met een passie voor data. Hij adviseert bedrijven over de inzet van digital marketing, verzorgt trainingen en is een veelgevraagde spreker op congressen, waarbij zijn focus ligt op contentmarketing, digital analytics, advertising, zoekmachineoptimalisatie, webontwikkeling en social media marketing. Als schrijver en blogger is Danny Oosterveer actief voor Marketingfacts, The Next Web, Frankwatching, Emerce, SportNext en TravelNext. Ook is hij auteur van het Noordhoff-studieboek Basisboek Digital Analytics.

Andere boeken door Danny Oosterveer

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Marketing en de rol van analytics
2. Redenen voor het vergaren van data

Plan
3. Strategie en organisatie
4. Metrics
5. Consumentengedrag

Go
6. Dataverzameling
7. Privacy

Check
8. Data communiceren
9. Verbeteren
10. Big Data

Literatuurlijst
Illustratieverantwoording
Register
Over de auteur

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Bedrijfsinformatiesystemen, met MyLab NL
    Kenneth Laudon
    Bedrijfsinformatiesystemen, met MyLab NL
    € 64,95
  • Inkoop: Werken vanuit een ketenbenadering
    Brigitte Faber-de Lange
    Inkoop: Werken vanuit een ketenbenadering
    € 63,95
  • Bouwstenen van management en organisatie
    Jan Eppink
    Bouwstenen van management en organisatie
    € 72,05
  • Werken met logistiek
    Hessel Visser
    Werken met logistiek
    € 72,95
  • Accounting Architecture Model
    Marinda van Harskamp
    Accounting Architecture Model
    € 21,95
  • Presteren met processen
    Daan Dorr
    Presteren met processen
    € 37,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Basisboek digital analytics

        Basisboek digital analytics
        Danny Oosterveer
        /