Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Werk en loopbaan 101% IK - Jouw persoonlijke merk in 8 stappen
101% IK - Jouw persoonlijke merk in 8 stappen
101% IK - Jouw persoonlijke merk in 8 stappen
Judith Tielen

Judith Tielen is zelfstandig adviseur van bedrijven en (zorg)organisaties over hun positionering en strategie.

Meer over de auteurs
Roel Wolbrink: ‘Maak keuzes om gekozen te worden’ Peter Spijker 28 maart 2017 101% IK - Jouw persoonlijke merk in 8 stappen is een werkboek waarin je stapsgewijs jouw persoonlijk merk ontwikkelt. Auteurs Judith Tielen en Roel Wolbrink leiden je in acht stappen naar de realisatie van jouw persoonlijke merkplan. Vanuit dit plan maak je van jezelf een sterk merk, zodat mensen blijvend voor jou kiezen. De eerste stap is het bepalen van je merkidenteit. Lees het volledige artikel
Judith Tielen, Roel Wolbrink

101% IK - Jouw persoonlijke merk in 8 stappen

Paperback Nederlands 2017 9789024404841
Paperback | Nederlands € 26,50 E-book | NL € 21,50
Niet leverbaar.
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Denk je na over een volgende carrièrestap? In acht overzichtelijke stappen leer je met 101% IK hoe je kunt zorgen dat anderen eerder voor jou kiezen.

Een opsomming van je diploma's en werkervaring is niet meer voldoende om jouw (toekomstige) klant of werkgever voor jou te laten kiezen. Om gevraagd te worden voor leuke klussen of om promotie te maken, moet je worden opgemerkt tussen al die andere unieke medewerkers en zzp'ers. Je moet je kortom als een sterk merk profileren.

Judith Tielen en Roel Wolbrink verzamelden businessmodellen die veel gebruikt worden bij merk- en strategieopdrachten en loopbaanvraagstukken. Aan de hand van acht stappen leggen ze uit hoe je inzichten uit merkmanagement kunt toepassen op je eigen leven. Met herkenbare praktijkvoorbeelden van andere gewone en buitengewone Nederlanders die je hierin voorgingen.

Specificaties

ISBN13:9789024404841
Trefwoorden:persoonlijke ontwikkeling, persoonlijke effectiviteit, persoonlijke groei, loopbaanontwikkeling, loopbaan, zzp
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:208
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:11-2-2017
Hoofdrubriek:Werk en loopbaan
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Roel Wolbrink: ‘Maak keuzes om gekozen te worden’
Peter Spijker 28 maart 2017 101% IK - Jouw persoonlijke merk in 8 stappen is een werkboek waarin je stapsgewijs jouw persoonlijk merk ontwikkelt. Auteurs Judith Tielen en Roel Wolbrink leiden je in acht stappen naar de realisatie van jouw persoonlijke merkplan. Vanuit dit plan maak je van jezelf een sterk merk, zodat mensen blijvend voor jou kiezen. De eerste stap is het bepalen van je merkidenteit.
Artikel lezen
nieuws
Roel Wolbrink: ‘Geef zelf invulling aan jouw persoonlijke merk’
Peter Spijker 22 februari 2017 Hoe krijg je het voor elkaar dat je potentiële klant keer op keer voor jou kiest? Dat lukt door je persoonlijke merk te ontwikkelen. Judith Tielen en Roel Wolbrink, auteurs van 101% IK- Jouw persoonlijke merk in 8 stappen, gaven de genodigden op 10 februari bij de presentatie van hun boek in het Utrechtse Bar Beton Rijnsweerd een korte training in het ontwikkelen van hun persoonlijke merk.
Artikel lezen

Over Judith Tielen

Judith Tielen is zelfstandig adviseur van bedrijven en (zorg)organisaties over hun positionering en strategie. Daarnaast is ze VVD-gemeenteraadslid in Utrecht en coauteur van Businessplan op een A4.

Andere boeken door Judith Tielen

Bekijk alle boeken

Over Roel Wolbrink

Roel Wolbrink richtte in 1997 als 'pakkenarchitect' maatpakkenatelier New Tailor op in Amsterdam en Utrecht. Hij geeft trainingen over zelfpositionering, etiquette, stijl, imago en klantgerichtheid. Eerder schreef hij 'Het Blauwe Boekje - Kledingvoorschriften' en hij is coauteur van de bestseller 'Het Blauwe Boekje - Stijlgids over manieren, eten, drinken en kleding'. Zijn nieuwste boek is 'Businessetiquette'.

Andere boeken door Roel Wolbrink

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

VOORWOORD

INLEIDING – 101% IK
HOE JE MEER UIT JEZELF HAALT MET JE PERSOONLIJKE MERK
Voor wie dit boek bedoeld is
Merken
Het 101% IKTM model
Nulmeting van je persoonlijke merk

STAP 1 – Identiteit
HOE JE JOUW BRON VOOR EEN GELOOFWAARDIG MERK ONTDEKT EN GEBRUIKT
De betekenis van identiteit
Merkidentiteit
1.1 Merkidentiteitsmodel
1.2 Levensloop

STAP 2 – Eigenschappen
HOE JE MERK-WAARDIG DOET OF KAN DOEN
2.1 Kernkwadrant
2.2 Merktemplate
2.3 Egelprincipe

STAP 3 – Keuzes
HOE JE RICHTING GEEFT AAN DE AMBITIES VAN JOUW PERSOONLIJKE MERK
3.1 Gouden cirkel
3.2 Businessmodelcanvas

STAP 4 – Plannen
HOE JE JE IDEEËN OMZET IN EFFECTIEVE ACTIESTAPPEN
4.1 OGSM: een plan op één A4
4.2 Middelenwiel

STAP 5 – Interactie
HOE ANDEREN MET JOUW MERK OMGAAN EN HOE JIJ DAT DAN WEER KUNT BEÏNVLOEDEN
5.1 Stakeholdermanagement
5.2 Beïnvloedingsmodel
5.3 Klantreis

STAP 6 – Herijken
HOE ERVARINGEN IN DE PRAKTIJK JE HELPEN OM (NIEUWE) MERKONTWIKKELINGEN IN TE ZETTEN
6.1 S-curve
6.2 Ansoff-groeimatrix

STAP 7 – Persoonlijk leiderschap
HOE JIJ DE KLOOF TUSSEN WETEN EN DOEN (WEL) OVERBRUGT
7.1 3E-leiderschap
7.2 Niveau 5-leiderschap

STAP 8 – Context en Imago
HOE JE ZORGT DAT JE PERSOONLIJKE MERK BLIJFT PASSEN IN DE VERANDERENDE BUITENWERELD
8.1 Trendmodel
8.2 Merkimago-onderzoek 101% IK

Aanbevolen live events...

dinsdag 04-04-2023

Psychologie voor Managers

Collegereeks

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Handboek coachen bij stress en burn-out
    Annita Rogier
    Handboek coachen bij stress en burn-out
    € 32,50
  • Teamcoaching
    Erik de Haan
    Teamcoaching
    € 25,95
  • Shake it!
    Agnes Willenborg
    Shake it!
    € 35,50
  • 77 werkvormen voor projectmanagement
    Nicoline Mulder
    77 werkvormen voor projectmanagement
    € 37,95
  • De 7 sterren organisatie
    Jack Korsten
    De 7 sterren organisatie
    € 45,00
  • En nu ...?; handboek voor de nafase van incidenten, rampen en crises
    M. Zannoni
    En nu ...?; handboek voor de nafase van incidenten, rampen en crises
    € 47,50

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        101% IK - Jouw persoonlijke merk in 8 stappen

        101% IK - Jouw persoonlijke merk in 8 stappen
        Judith Tielen , Roel Wolbrink
        /